نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

هیأت نظارت گیلان جایگاه قانونی ندارد / رأی‌گیری تکرار می‌شود

نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: هیأت نظارت گیلان جایگاه قانونی ندارد و این هیأت باید پس از رأی گیری صحن مجلس انتخاب شود.

هیأت نظارت گیلان جایگاه قانونی ندارد / رأی‌گیری تکرار می‌شود

محمدحسین قربانی صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ۸دی درباره‌ی نحوه‌ی رأی گیری اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان اظهار داشت: سه نفر از همکاران برای عضویت در هیأت نظارت استانی اعلام آمادگی کردند و در اولین نشست مجمع پس از سه – چهار ماه و در دوره‌ی جدید پیشنهاد دادند که این سه نفر را برای هیأت نظارت قبول کنند ولی نقدی که بر این موضوع وجود دارد این است که این رأی گیری در دستور کار قرار نداشت.

وی افزود: علاوه بر این، تاکنون اعضای هیأت نظارت کشوری انتخاب نشده است و هیأت استانی نمی‌تواند جایگاه قانونی داشته باشد. البته تجدید رأی گیری به نظر همکاران بستگی دارد اما با توجه به اینکه حدود پنج نفر بر این روش انتخاب نقد دارند بنابراین باید این انتخابات تجدید شود.

نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه، مسئولیت نظارت بر انتخابات شوراها را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: بسیاری از همکاران تمایلی برای حضور در هیأت نظارت ندارند اما مراحل قانونی کار باید به درستی انجام شود و به نظر من، جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه