همراه با معرفی افراد برتر:

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی خاتمه یافت+تصاویر

رئیس اداره ورزش خمام گفت: این مسابقات با همکاری هئیت بدنسازی و پاورلیفتینگ خمام و بندر انزلی برگزار شد و از کیفیت مطلوبی برخوردار بود.

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی خاتمه یافت+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان خبر، دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی به مناسب هفته دفاع مقدس در محل بازارچه محلی خمام برگزار و علی شکری با ۴۰ امتیاز قهرمانی این دوره از مسابقات شد. همچنین سید مسعود حسینی با ۳۰ امتیاز و ایمان معینی با ۲۶ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

به نفر اول ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه کاپ و مدال، نفر دوم ۷ میلیون ریال به همراه کاپ و مدال و به نفر سوم ۵ میلیون ریال به همراه کاپ و مدال تعلق گرفت و کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به نواب قاسمی از خمام رسید.

این مسابقه شامل آیتم های اسکات تعادلی به وزن ۳۵۰ کیلو گرم به فاصله ۲۰ متر، حمل چمدان ۱۴۰ کیلوگرمی، غلطاندن لاستیک ۴۰۰ کیلویی و بالا کردن کنده به وزن ۱۲۰ کیلوگرم در ۶۰ ثانیه ، کشیدن ماشین آتش نشانی به متراژ ۲۰ متر در ۶۰ثانیه برگزار و درآخرین آیتم هم حرکت سه گانه از جمله کوی ۱۲۰ کیلوگرم روی سکو وزنه ۲۰۰ کیلویی به متراژ ۸ متر و کنده ۱۲۰ کیلویی بود.

بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در حاشیه مسابقات با گفتگو کوتاه با خبرنگار ما گفت:این مسابقات با همکاری هئیت بدنسازی و پاورلیفتینگ خمام و بندر انزلی برگزار شد و از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و با استقبال خوب مردم خمام روبرو شد.

وی همچنین از بخشدار خمام،شهردار و شورای شهر خمام، نیروی انتطامی خمام و دیگر مسئولان که در امر برپایی این مسابقات با اداره ورزش و جوانان بخش و  هئیت بدنسازی و پاورلیفتینگ خمام همکاری کرد تلاش کردند تشکر نمود.

 

 

10jpg 20 30 30jpg 40 50 60jpg 70 90 100 101 102jpg 104
111 111jpg 112 800 1133110 001 002 003 انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه