به دلیل نامساعد بودن پیست مسابقه؛

مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در آستارا لغو شد

برای دومین بار متوالی به دلیل نامساعد بودن پیست، نخستین مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در آستارا لغو شد.

مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در آستارا لغو شد

به گزارش ۸دی، نخستین مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان که قرار بود صبح امروز در پیست دوچرخه‌سواری پارک بی‌بی یانلو آستارا برگزار شود به دلیل نامساعد بودن این برای دومین بار متوالی لغو شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری آستارا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به لغو مسابقه دوچرخه‌سواری اظهار کرد: مسابقه دوچرخه‌سواری کراس کانتری «کوهستان» به دلیل لغو  نامساعد بودن پیست پارک بی‌بی یانلو در اثر بارش‌های چند روز پیش لغو شده است.

حسین خورشیدی بر سلامت جسمی دوچرخه‌سواران در پیست مسابقه تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی که منجر به آبگرفتگی و گل‌آلود بودن بخش‌هایی از مسیر مسابقه شده بود، برای دومین بار متوالی لغو شد.

وی با بیان اینکه از ۴۰ روز پیش با برگزاری جلسات متعدد و فشرده در تلاش بودیم تا نخستین مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان به نحو مطلوب در این شهرستان برگزار شود، افزود: شرایط آب و هوایی و ورود سامانه‌های بارش‌زا این فرصت طلایی را از رکاب دوچرخه‌سواران بومی گرفت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری آستارا یادآور شد: دوچرخه‌سواران بومی شهرستان از یک ماه پیش با انجام تمرینات فشرده و منسجم خود را برای این مسابقه آماده کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه مذکور نخستین مسابقه دوچرخه‌سواری کراس کانتری «کوهستان» در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: در صورت بهبود شرایط جوی به‌زودی امکان برگزاری مسابقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه