نماینده‌ی مردم آستانه‌اشرفیه مجلس شورای اسلامی:

دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی لیاقت حضور در پست‌های کلیدی را ندارند

نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از موضع گیری قاطع رئیس جمهور و پایه گذار تفکر مبارزه با این فیش های نجومی که شخص مقام معظم رهبری بودند کمال تشکر را دارم.

دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی لیاقت حضور در پست‌های کلیدی را ندارند

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بحث افشا شدن فیش های حقوقی را یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی می دانم اظهار داشت: موضع گیری های قاطع مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، مجلس و قوه قضائیه باعث شد همه این قضیه را به عنوان یک معضل بزرگ در کشور قلمداد کنند.

نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه افشا شدن فیش های حقوقی نجومی باعث شد همه عزم خود را برای مقابله با این تفکر زشت جزم کنند افزود: کسانی بدون تعهد به مردم، بدون توجه به فقر حاکم در جامعه و بدون توجه به اینکه این صندلی که روی آن نشسته اند میراث خون هزاران شهید است، فکر کرده اند که این مسند و قدرت و میز و ریاست فرصت زر اندوزی و مال اندوزی و سهم خواهی است.

وی با بیان اینکه امروز این تفکر و اراده در کشور به وجود آمده تا با این آدم های نامحرم برخورد صورت گیرد گفت: از موضع گیری قاطع رئیس جمهور و پایه گذار تفکر مبارزه با این فیش های نجومی که شخص مقام معظم رهبری بودند کمال تشکر را دارم.

قربانی با اشاره به اینکه امسال سال اقدام و عمل است و مسئولین باید در عمل مبارزه با این تفکر را نشان دهند اظهار کرد: از دولت محترم، قوه قضائیه، مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی می خواهم کاری کنند تا مردم ببینند با کسانی که این فضا را برای دریافت فیش های نجومی درست کرده اند برخورد می شود.

نماینده‌ی مردم آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه دریافت کنندگان فیش های حقوقی نجومی لیاقت حضور در پست های کلیدی را ندارند اظهار کرد: این گونه آدم ها هیچ تعهدی برای حفظ بیت المال و خدمت به مردم در وجودشان نیست و تنها چیزی که برای آنها مهم است سهم خواهی های خودشان است.

وی با اشاره به اینکه خوب است در این موارد از کشور های توسعه یافته الگو بگیریم گفت: در بعضی از کشور ها یک وزیر برای دریافت حداقل حقوق غیر متعارف از مقام خودش برکنار شده یا استعفا می دهد.

قربانی در پایان اظهار داشت: دولت ورود کند و به کسانی که چنین جساراتی را مرتکب شده و موجب ناراحتی افکار عمومی شده اند اقدام کند و خود  آنها هم باید به این باور برسند که دیگر لیاقت ماندن در جایگاه هایشان را ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه