رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

کارخانه چوکا باید بازسازی شود / با مدیر پروازی نمی توانیم چوکا را اداره کنیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: کارخانه چوکا طبق برنامه باید برای بازسازی و توسعه اقدام کند و برای حل مشکل باید نوسازی انجام شود.

کارخانه چوکا باید بازسازی شود / با مدیر پروازی نمی توانیم چوکا را اداره کنیم

علی منتظری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص وضعیت کارخانه ی چوکا که زمانی بزرگترین کارخانه تولید کاعذ در خاورمیانه بود و اکنون ۵ ماه است خط تولید آن متوقف شده اظهار داشت: ما در حال پیگیری مشکلات چوکا هستیم اما تاکنون به جایی نرسیده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در مورد خبر بازگشت مدیر عامل چوکا محمد رضا وزوایی به کارخانه افزود: من نمی دانم، ما هم مثل شما شنیده ایم، در نهایت این شستا ( شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ) است که آنجا تصمیم گیری می کند، حالا باید ببینیم که چه تصمیمی گرفته اند.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت چوکا در آینده با اشاره به اینکه  ما قبلا نظر خود را ارائه کرده ایم گفت: کارخانه چوکا طبق برنامه باید برای بازسازی و توسعه اقدام کند و برای حل مشکل باید نوسازی انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان  اینکه اگر می خواهند مشکل چوکا حل شود باید تولید انجام پذیرد اظهار کرد: دوستان از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) برای بازرسی آمده بودند و اکنون ما منتظریم که ببینیم چه تصمیمی می گیرند ولی تا کنون چیزی ندیده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای حل مشکل چوکا دارید و آیا با مدیر عامل فعلی موافق هستید گفت: من قبلا پیشنهادات خود را در خصوص چوکا و نظر خود را در خصوص مدیر عامل داده ام.

منتظری در ۲۴ تیر ۹۵ در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفته بود: “مشکل اصلی کارخانه ی بزرگ چوکا، به خاطر سیاستهای نادرست شرکت شستا می باشد و همچنین این کارخانه مشکل مدیریتی نیز دارد. بنده تاکید دارم که عامل ایجاد مشکل برای چوکا، شستا می باشد. راه اندازی و فعالیت چوکا کار خاصی ندارد و آن را می توان دوباره راه انداخت. یکی از دلایل مشکل چوکا  این است که مدیر بومی ندارد و ما با مدیر پروازی نمی توانیم چوکا را اداره کنیم. شما از آقای وزوایی مدیر چوکا بپرسید که چند بار پیش بنده برای مشورت در مورد حل مشکل چوکا آمده اند؟ و با این شرایط ما هم نمی توانیم دنبال مدیر چوکا بدویم و ایشان را پیدا کنیم تا در مورد مشکل چوکا صحبت کنیم.”

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در خصوص ادامه ی اعتراضات کارگران چوکا با تاکید بر اینکه در خصوص بحث های اجتماعی نظری ندارم و ما فقط دنبال تولید هستیم  اظهار داشت: باید هرچه زودتر تکلیف چوکا مشخص شود و ما دنبال این هستیم که تولید حتی یک روز هم شده زودتر آغاز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه