جوابیه ی آموزش و پرورش گیلان به 8دی؛

تعاونی های مسکن و مصرف فرهنگیان زیر نظر آموزش و پرورش نیست

اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در واکنش به خبر ««تجمع جمعی از فرهنگیان گیلان بر سر زمینی که بعد از ۱۳ سال خانه نشد!» جوابیه ای به دفتر این پایگاه خبری ارسال کرد.

تعاونی های مسکن و مصرف فرهنگیان زیر نظر آموزش و پرورش نیست

به گزارش ۸دی، در پی درج خبری با عنوان «تجمع جمعی از فرهنگیان گیلان بر سر زمینی که بعد از ۱۳ سال خانه نشد!» در این پایگاه خبری، اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان جوابیه ای به شرح زیر صادر کرد:

مدیریت محترم پایگاه خبری ۸دی نیوز

سلام علیکم

پیرو درج مطلبی با عنوان «تجمع جمعی از فرهنگیان گیلان بر سر زمینی که بعد از ۱۳ سال خانه نشد!» جوابیه ی زیر جهت درج در پایگاه خبری ۸دی نیوز ارائه می شود.

به استحضار می رساند تعاونی های مسکن و مصرف فرهنگیان زیر نظر اداره کل تعاون تشکیل و مجاز به فعالیت می باشند و جواز فعالیت آنها از سوی آموزش و پرورش صادر نمی گردد مع الوصف در آن خبرگزاری محترم هیچ گونه اشاره ای به شهر مورد نظر جهت پیگیری های بیشتر نشده است.

از آن پایگاه محترم درخواست می شود در صورت وجود مستندات، آموزش و پرورش آمادگی خود را جهت بررسی موضوع اعلام می دارد.

اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
معلم
باسلام پس چرا بخشنامه های تعاونی مصرف از تاسیس تا اخر رو به مدارس می دادید؟! همه به اعتبار تایید شما به اونها اعتماد می کنند. نکته بعد من فرهنگی هستم می خواستم کاری رو باخفیف تا40 درصد به همکاران ارایه بدم با بهترین کیفیت اما اقایون تعاونی مصرف ناحیه 2 از من حدود 300تا400 هزار تومن برای چندتا پیامک که 30 الی 40 هزار تومان میشد پول طلب کردند و گفتند بعدش هم باید درصدی رو از درامدت به ما بدی و من هم عطاشون رو به لقائشون بخشیدم.متاسفانه هیچ کسی نظارت نداره . چندباری که از خدماتشون! استفاده کردم دیدم در بازار ازاد خیلی برام ارزانتر میفته حتی قسطش هم سودی . راستی چرا اگه تعاونی مصرف زیر نظر اموزش و پرورش نیست بعد از انجام خرید از حقوق فرهنگیان کسر می کنند تا این حد همکاری با تعاونی مصرف در زمانی که زیر نظر شما نیست چه علتی داره؟!!! میتونم بگم اکثرخدماتش گرونتره از بیرون. لطفا بازرسی استان پیگیری کنه. گفتن از ما بود.
دبیرپرورشی
تعاونی های مسکن فرهنگیان استان کرمانشاه رادریابید ایران فقط تهران ورشت وگیلان ومازندران نیست من معلم با12سال سابقه کاری هنوزبرای تامین مسکن کارمندی وکارگری دچارمشکل هستم چرابرای معلمان این سرزمین این همه اجحاف میشود مگرماتحصیلات نداریم مگرماپیروولایت فقیه نیستیم مگرماشعورسیاسی نداریم پس چرامارادرانتخابات تعاونی مسکن فرهنگیان شرکت نمیدهند
در حاشیه