حجت الاسلام نوری‌زاد در اسالم:

افراطیون شیعه و سنی در انگلیس در یک ساختمان شبکه‌ی تلویزیونی دارند

سخنران مراسم شب شهادت امام صادق (ع) در مسجد خلیف آباد اسالم گفت: در انگلیس ساختمانی است که در یک طبقه اش یک گروه افراطی سنی یعنی وهابی ها و در طبقه دیگرش گروه افراطی شیعه کار می کنند و هر دو در یک ساختمان شبکه‌ی ماهواره ای تاسیس کرده اند.

افراطیون شیعه و سنی در انگلیس در یک ساختمان شبکه‌ی تلویزیونی دارند

به گزارش ۸دی، مراسم شب شهادت امام  صادق (ع) شب گذشته در مسجد امام صادق (ع)  خلیف آباد شهر اسالم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدائی امام جمعه‌ی اسالم اظهار داشت: نقش امام صادق (ع) در تثبیت معارف عمیق الهی و آسمانی نقشی بی بدیل است شما اگر نیم نگاهی به روایات ما داشته باشید متوجه می شوید که بسیاری از معارف دینی از زبان امام صادق و امام باقر علیهم السلام بیان شده است.

وی افزود: از میوه های معارف نهضت علمی امام صادق(ع)  همه‌ی مکاتب و فرقه های اسلامی بهره های وافری بردند که جای تامل و دقت دارد. حتی رییس مکتب حنفی و مالکی از سفره‌ی عظیم علمی امام صادق (ع) بهره های وافری بردند.

امام جمعه ی اسالم با بیان اینکه امامان ما هنوز هم مظلوم هستند و هنوز هم عظمت علمی آن ها شناخته شده نیست گفت: روایاتی از امام صادق(ع)  صادر شده که در مورد مسائل و اتفاقات ده ها و صدها سال آینده که اتفاق نیفتاده صحبت شده است؛ این ها نشان می دهد که افق امام (ع) ماورای افق های دیگر است و علم امام علم خاصی است و مثل علوم ما اکتسابی نیست.

حجت الاسلام جدایی ادامه داد: امام از قم و قبر حضرت معصومه (س) صحبت کرده است. امام از الان تهران سخن گفته اند؛ این ها را در چه قالب هایی باید بررسی کنیم.  این عظمت امام (ع) را ثابت می کند که باید امروز هم از محضر امام (ع) با توسل بهره برد و  مستفیض شد .

در ادامه حجت الاسلام مجتبی نوری‌زاد هم ضمن سخنانی در توصیف شأن و عظمت امام صادق (ع) اظهار کرد: گرچه امام در دوران حکومت منصور دوانقی سختی ها و مرارت های زیادی کشیدند و دوران خفقان و اختناق شدیدی بود و به همین خاطر امام (ع) در تقیه‌ی کامل بودند ولی بخاطر اختلافات بنی امیه و بنی عباس و سقوط بنی امیه فرصتی دست داد که امام صادق (ع) در راه پیشبرد معارف و مباحث علمی قدم های بزرگی برداشتند.

وی افزود: یکی از خدمات  امام صادق(ع)  پاسخگویی به شبهات و مبارزه با تحریفات دینی بود. امروز هم بایستی مراقب شبهه افکنی های دشمن باشیم امروز هم می خواهند با شبهه افکنی جوان های ما و مردم ما را از دین و ولایت جدا کنند و راه نجات اطاعت از رهبری مدیر و فرزانه است .

حجت الاسلام نورزی‌زاد با بیان اینکه دشمن امروز هم می خواهد با ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان وحدت را به هم بزند و آنها را به جان هم بیندازد گفت: در انگلیس ساختمانی است که در یک طبقه اش یک گروه افراطی سنی یعنی وهابی ها تبلیغ می کنند در طبقه دیگرش گروه افراطی شیعه کار می کنند. هر دو در انگلیس در یک ساختمان شبکه ماهواره ای تاسیس کرده اند و با دستور و حمایت مستقیم انگلیس فعالیت می کنند و به این خاطر است که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه