فرماندار شهرستان رشت:

برجام دستآوردهای بسیاری برای کشور داشت / امنیت و آرامش از مهم ترین اقدامات دولت تدبیر و امید است!

فرماندار رشت با بیان اینکه با برجام و تثبیت روابط بین الملل که با عقلانیت دولت همراه بود، این نقشه های دشمنان خنثی شد گفت: ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن، دوست و کشوری که به مسائل بین المللی احترام می گذارد ، شناخته شد.

برجام دستآوردهای بسیاری برای کشور داشت / امنیت و آرامش از مهم ترین اقدامات دولت تدبیر و امید است!

به گزارش۸دی، سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت، پیش از ظهر امروز  در جلسه ی شورای اداری شهرستان رشت گفت: برجام حرکت بسیار خوبی بود که با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر و عقلانیت دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی به موضوع ایران هراسی دشمنان در منطقه و دنیا اشاره کرد و افزود: دشمنان با ایجاد ایران هراسی در دنیا به ویژه منطقه، کشورهای دیگر را از فعالیت های هسته ای ایران ترسانده بودند و با این ترفند قصد فراموشی حضور دشمنان اصلی در منطقه و جنایت های رژیم صهیونیستی را داشتند.

وی با بیان اینکه با برجام و تثبیت روابط بین الملل که با عقلانیت دولت همراه بود، این نقشه های دشمنان خنثی شد گفت: ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن، دوست و کشوری که به مسائل بین المللی احترام می گذارد ، شناخته شد.

فرماندار رشت تثبیت امنیت، آرامش و مهار تورم را از نیز از دیگر مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: البته مشکلاتی است که همه باید برای رفع آنها اهتمام داشته باشند تا تمامی وعده های دولت، جامه عمل پوشانده شود.

مهدوی تصریح کرد: بسیاری از قول های دولت طی سه سال گذشته تحقق یافته که امیدواریم مابقی آن نیز به منصه ظهور برسد.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در سایه ی اعتدال و میانه روی که مردم به آن رای دادند و این سلوکی که رئیس جمهوری و دولت به آن پایبند بودند، وعده ها را عملی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه با وجود محدودیت های اعتباری در همه بخش ها رشد داشتیم، گفت: در بخش سلامت در برخی مناطق تا صد درصد و حوزه ی گازرسانی ۳۶ درصد در این شهرستان رشد داشته ایم. همچنین در بخش های دیگری نیز همچون راه سازی و اجرای طرح هادی از رشدخوبی برخوردار بوده ایم.

مهدوی به برگزاری پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال گذشته نیز اشاره و بیان کرد: انتخابات بسیار خوب و سالمی را دولت و به تبع آن در استان ها و شهرستانها برگزار کرد.

فرماندار رشت ادامه داد: این روند را باید در انتخابات پیش روی سال آینده ادامه دهیم تا انتخابات خوب دیگری به عنوان امانتدار مردم رقم بزنیم.

تا پایان امسال تمامی روستاهای شهرستان رشت از نعمت گاز بهره مند می شوند
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار رشت نیز به رشد شاخص ها در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: شاخص بالای ۹۰ درصد گاز روستایی در شهرستان رشت را داریم که تا پایان امسال تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

منا ابروفراخ با اشاره به تخصیص یارانه ای قیر در این شهرستان افزود: با مشارکت دهیاری ها تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه های روستایی هزینه کرده ایم.

وی اضافه کرد: در بخش های دیگری همچون کشاورزی برای تجهیز و نوسازی اراضی اقدامات خوبی درحال انجام است.

شهرستان رشت مرکز استان گیلان با جمعیتی افزون بر ۹۳۰ هزار نفر، دارای شش بخش مرکزی، خمام، خشکبیجار، سنگر، کوچصفهان و لشت نشاء است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه