رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان:

‌مراسم نکوداشت تنها استاندار شهید کشور در رشت برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان گفت: مراسم نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی و یادواره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان سه شنبه ۱۵ تیرماه در رشت برگزار می‌شود.

‌مراسم نکوداشت تنها استاندار شهید کشور در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، حسن حبیبی اظهار داشت: سیره حکومتی پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیرمومنان(ع) سرشار از جدیت و دوری از هرگونه عقب نشینی در احقاق حق و اجرای قوانین الهی در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور است و پیرو راستین همان سیره و روش الهی بود گفت: توجه به محرومان، دلسوزی واقعی برای پابرهنگان و زیردستان از ویژگی‌های روح لطیف و دل مهربان شهید انصاری بود.

حییبی با اشاره به اینکه ایشان بر این اعتقاد بود که مردم کشور مردم بسیار خوب هستند و هیچ‌گاه از مشکلات شکایتی  نمی‌کنند تصریح کرد: وی بر این باور بود که آنچه مردم را آزار می‌دهد و باعث شکایت آن‌ها می‌شود وجود تبعیضات ناروا و دوگانگی غیرقابل تحمل در عملکردها و سوءاستفاده از بیت المال است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با بیان اینکه فهم، درک سیاسی و اطاعت از امام(ره) از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود گفت: برای ایشان مقام، ارزش و جایگاهی نداشت و همچنین جلوه‌های زندگی برای ایشان بی‌ارزش بود و دارای دلی باصفا و خداجو بود.

حبیبی با اشاره به اینکه ایشان تمام تلاش خود را وقف خدمت رسانی به مردم کرده بود افزود: ایشان به‌طورجدی به ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب و ماهیت مذهبی انقلاب و برخی از هسته‌های انقلاب باور قلبی داشت.

وی گفت: شهید انصاری در همه زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف به اجرای عدالت، استقلال و توسعه علم و فناوری، مردم سالاری دینی و کارآمدی حاکمیت دینی، اهتمام و باور قلبی داشت.

مراسم نکوداشت شهید علی انصاری با همکاری استانداری گیلان، ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید، بنیادشهید و امورایثارگران و سازمان بسیج کارمندان روز سه شنبه  ۱۵ تیرماه ساعت ۱۰صبح درمسجد قدس واقع درمیدان فرهنگ رشت می‌شود.

 

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه