در آستانه روز جهانی قدس؛

علیرضا‌رضایی به‌کمپین “اسرائیل‌را بر می‌چینیم” پیوست /سخنگوی فدراسیون کشتی: روز قدس، روز جوانمردی و پهلوانی است

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه ایران پایگاه اصلی استکبار ستیزی است گفت: حتما در کمپین “اسرائیل را بر می چینیم” عضو می شوم.

علیرضا‌رضایی به‌کمپین “اسرائیل‌را بر می‌چینیم” پیوست /سخنگوی فدراسیون کشتی: روز قدس، روز جوانمردی و پهلوانی است

به گزارش ۸دی، علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه روز جهانی قدس، اظهار کرد: اسراییل و سایر اضلاع استکبار جهانی همچون امریکا چندین دهه است که در جهان اسلام کشتار و جنایت به راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه ملت بی دفاع فلسطین چندین دهه است که تنها با سنگ و جان خود از خاک و قدس شریف دفاع می کنند، گفت: روز جهانی قدس طنین انداز ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

سخنگوی فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه به واسطه روز جهانی قدس مسلمانان جهان در راستای حمایت از مظلومان عالم هم صدا می شوند، گفت: روز قدس روز جوانمردی و پهلوانی در گرفتن دست مظلومان جهان به ویژه فلسطین است.

رضایی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران پهلوانی و مردانگی را با حمایت از مستضعفان جهان مانند فلسطین تمام کرده است.

وی با بیان اینکه ماهیت کشتی آمیخته با عناصر جوانمردی، مردانگی و پهلوانی است، تصریح کرد: ورزشکاران به ویژه کشتی گیران در کنار ملت ایران در روز جهانی قدس، شعار حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر می دهند.

سخنگوی فدراسیون کشتی و سرپرست فدراسیون جهانی ورزش های پهلوانی اظهار کرد: کشتی از آن صحنه هایی است که قهرمانان ما با عدم صف آرایی برابر حریفان اسراییلی، ماهیت این کشور جعلی را نفی کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پایگاه استکبار ستیزی در عالم است، گفت: ۳۸سال است که کمپین استکبار ستیزی در ایران اسلامی تشکیل شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که آیا عضو کمپین “اسرائیل را برمی چینیم” می شود، افزود: من اطلاعی از شکل گیری این کمپین نداشتم و از تریبون شما در جریان این امر قرار گرفته ام و حتما در این کمپین عضو می شوم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه