نماینده مردم انزلی در گفتگو با 8دی:

می‌خواهند تمام قانون فوتبال را بر سر ملوان اجرا کنند تا تیم از رده خارج شود/چطور برای سایر تیم ها خرید امتیاز غیر قانونی نبود

خسته بند با انتقاد از کارشکنی پایتخت نشینان گفت: کسانی که ادعا دارند خرید امتیاز نفت منع قانونی داشته چرا در سال های گذشته و برای سایر تیم های لیگ برتری این منع قانونی وجود نداشت؟

می‌خواهند تمام قانون فوتبال را بر سر ملوان اجرا کنند تا تیم از رده خارج شود/چطور برای سایر تیم ها خرید امتیاز غیر قانونی نبود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ملوان اظهار کرد: برای تیم ملوان بیش از شش میلیارد تومان هزینه شد اما نتیجه ای نگرفت در حالی که استقلال اهواز مقام اول را کسب کرد.
وی با اشاره بر اینکه علت سقوط این تیم گاها به بازیکنان، مربی و داور بر می گردد، افزود: اشتباهات داوری عامل مهم سقوط ملوان بود که مثلا یک پنالتی را نگرفت و همان یک پنالتی داستانی متفاوت را برای اینده این تیم رقم می زد.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه همه افرادی که روی این تیم تعصب داشته اند، زحمت ها کشیده اند، گفت: با تمام این اوصاف این تیم نتوانست جایگاه خود را پیدا کند و نتیجه ای که می توانست را کسب کند از آن غافل شد.
خسته بند به پیگیری های مسوولان باشگاه برای احیای این تیم اشاره کرد و گفت: با توجه به نامه نگاری هایی که با رئیس جمهور، وزیر نفت، وزیر ورزش، نوبخت و رئیس مجلس انجام داده ایم، منتج به این شد که امتیاز باشگاه نفت را بخریم.
این نماینده مجلس با اشاره بر اینکه وضعیتی که برای ملوان رقم خورد سال های گذشته در سایر تیم های لیگ برتری نیز مشاهده شده، گفت: کسانی که عنوان می کنند خرید نفت غیر قانونی بوده، چرا تاحالا و برای سایر تیم ها نبوده است؟
وی با اشاره بر اینکه تیم نفت هوادار و تماشاچی نداشت، افزود: بر خلاف تیم نفت، ملوان تنها تیم شمالی کشور است که علاوه بر شهر خودش در کل گیلان و شهرهای شمالی و حتی در سطح کشور هوادار دارد.
خسته بند با قائل بودن وجه تمایز بین این تیم شهرستانی با سایر تیم های شهر های بزرگ، خاطرنشان کرد: این تیم امثال سیروس قایقران، کوچک پور کپورچالی و سید جلال حسینی ها داشته که در کشور حرف برای گفتن داشته اند.
نماینده مردم انزلی در مجلس با انتقاد از افرادی که منافع خود را می بینند و در پایتخت برای ملوان اظهار نظر می کنند، گفت: ما تلاش داریم با تمام دوستان و هیئت مدیره تیم بتوانیم تیم را در این فصل نیز نگه داریم و دوستانی که کارشکنی می کنند را باید قانع کنیم که این کارشان درست نیست که تمام قانون فوتبال را بر سر فوتبال ملوان اجرا کنند تا تیم را از رده خارج کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه