لنگرود؛ از نصب یادمان شهید املاکی تا تبدیل به عروس خاورمیانه! + گزارش تصویری

معاون عمرانی استاندار گیلان اظهار کرد : کسی که وارد لنگرود می شود باید یادمانی از سردار جبهه و جنگ شهید حسین املاکی را ببیند/ انصاری: از شورای اسلامی و بزرگان لنگرود تشکر می کنم که بنده را لایق دانستند تا جارو کش پای بسیجیان و شهدا و خانواده شهدا باشم.

لنگرود؛ از نصب یادمان شهید املاکی تا تبدیل به عروس خاورمیانه! + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگر نیوز ، عصر دیروز شنبه مراسم معارفه شهردار جدید لنگرود در سالن شهید املاکی اداره ارشاد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 IF

 

معاون عمرانی استاندار گیلان اظهار کرد : زمانی که تودیع و معارفه ای انجام میشود نشان دهنده زمان بندی مشخصی است که مسئولان باید خدمات بهتر و بیشتری به مردم برسانند

 

محمد آقاجانزاده اظهار کرد : یکی از ویژگی های شهردار این است که مردم از او راضی باشند و این رضایت باید در تمام زمینه های شهری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهردار سیاسی نیست بلکه یک مدیر اجرایی است گفت : انتظار داریم در کنار کارهای اجتماعی و رفاهی که در شهرستان انجام می شود کارهای فرهنگی نیز از طریق شهرداری به مردم ارائه شود.

 

محمد آقاجانزاده با بیان اینکه شهرداران باید دارای برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت باشند گفت : کسی که وارد لنگرود می شود باید یادمانی از سردار جبهه و جنگ شهید حسین املاکی را ببیند و این طرح می تواند در برنامه ریزی های شهردار باشد.

 

 

 

مهرداد لاهوتی با تبریک هفته بسیج گفت  : امروزه بسیجی در یک قشر خاص منحصر نمی شود بلکه تمام مردم ایران بسیجی هستند.

 IF

نماینده شهرستان لنگرود در مجلس با توجه به مذاکرات اخیر ژنو اظهار کرد : همین که چند کشوری که خود را به عنوان قدرت اول جهان می دانند  پای میز مذاکره با ایران نشتند این به نوع خود موفقیت ملت ایران است و این حرکت بسیجی وار ملت ایران بود که بر روی حق مسلم خود اصرار داشتند تا آن به رسمیت شناخته شود.

 

مهرداد لاهوتی خطاب به رحمان انصاری گفت : لنگرود برای پیشرفت و انجام کارهای عمرانی دارای بستر های مناسبی است و انتظار می رود شهردار با تعهد ، تخصص و تجربه ای که در طول سال های گذشته به دست آوردند در توسعه و آبادانی لنگرود فعالیت داشته باشند.

 

 وی اظهار کرد ، لنگرود با وسعت و عظمتی و ویزگی هایی که از لحاظ عمرانی دارد باید به عروس شهرهای خاورمیانه تبدیل شود .

 

 

 

کمال محمد بیگی گفت : مسئولیت امانت الهی است که بندگان خدا اهدا می شود و خوشا به حال آنکه بتواند از این امانت الهی به خوبی استفاده کند و در جهت کارگشایی مردم قدم بر دارد.

 

فرماندار لنگرود اظهار کرد :انتظار می رود شهردار جدید تدابیر لازم را در زمینه نورپردازی شهرستان ، دفع آب های سطحی و فاضلاب ، زیباسازی شهرستان و کارهایی که مهم است را در اولویت قرار دهد .

 IF

 

 

غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر لنگرود معارفه شهردار جدید را فال نیک اعلام کرد و گفت : اعضای چهارمین دوره شورای شهر قصد دارد به همراه شهردار جدید و تعامل با دیگر مدیران شهرستانی گام های بلند تری را در پیشبرد اهداف و ارتقا شهرستان برداریم.

 

وی گفت : درب شورا همه روزه بر روی مردم باز است و آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات برای هر چه بهتر شدن لنگرود هستیم.

 

 

 

در پایان رحمان انصاری شهردار جدید لنگرود گفت : از شورای اسلامی لنگرود و بزرگان لنگرود تشکر می کنم که این بنده را لایق دانستند تا جارو کش پای بسیجیان و شهدا و خانواده شهدا باشم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه