مسئول دفاتر نماینده‌ولی‌فقیه در دانشگاه‌های‌کشور:

برخی از مسئولین اعتقاد دارند یا باید دست به سینه در مقابل آمریکا بایستیم یا بدبختانه زندگی کنیم/گزارش تصویری

حجت الاسلام پوررضا در مراسم گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: آمریکایی ها کوتاه نمی آیند و اگر با آنها مذاکره را ادامه دهیم معلوم نیست تا کجا باید با آنها کنار بیاییم.

برخی از مسئولین اعتقاد دارند یا باید دست به سینه در مقابل آمریکا بایستیم یا بدبختانه زندگی کنیم/گزارش تصویری

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین پوررضا عصر امروز در مراسم سالروز گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد در مصلا شهرستان صومعه سرا گفت: کندی رئیس جمهور آمریکا در دهه ۴۰ اعلام کرد که خطر اصلی برای ما ، خطر اسلام ایران است نه شوروی و نه شاه ایران که نوکر آنها بود بلکه اسلام خطر اصلی برای آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نگران است عده ای که از زمان امام اعتقاد داشتند ما نباید با آمریکا شاخ به شاخ شویم سر کار بیایند افزود: آمریکایی ها کوتاه نمی آیند و اگر با آنها مذاکره را ادامه دهیم معلوم نیست تا کجا باید با آنها کنار بیاییم.

پوررضا با تاکید بر اینکه دولت وعده تحقق بهبود وضعیت اقتصادی را در دوره های ۱۰۰ روزه و شش ماهه داده بود اما اکنون پس از گذشت ۳ سال هیچ اتفاقی نیافتاده است اظهار داشت: نگرانی رهبری اینجاست که برخی از مسئولین بگویند یا باید بدبختانه زندگی کنیم یا دست به سینه در مقابل آمریکا بایستیم.

وی افزود: باید گفت این عقیده نادرستی است که تنها راه پیشرفت اقتصادی دست به سینه ایستادن مقابل آمریکاست زیرا راه سومی وجود دارد و آن اقتصاد مقاومتی است، ما زمین داریم ، معدن داریم ، جوانان تحصیل کرده داریم و می توانیم از درون کار بکنیم و اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه