خطیب جمعه‌ی تالش:

رهبری در ستیز با اسلام متحجر و اسلام سکولار همچنان استوار است/مسئولان تالش جوابگوی برگزاری جشن در روز عزای عمومی باشند

منتظری با اشاره به برنامه ریزی برگزاری جشن گلهای شقایق در ۱۵ خرداد گفت: مسئولان تالش جوابگوی برگزاری جشن در روز عزای عمومی باشند.

رهبری در ستیز با اسلام متحجر و اسلام سکولار همچنان استوار است/مسئولان تالش جوابگوی برگزاری جشن در روز عزای عمومی باشند

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدامین نقدی امام جمعه‌ی موقت تالش در خطبه‌ی دوم نماز جمعه امروز این شهر، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت .

وی در ادامه گفت: بعد از ارتحال امام خمینی (ره) یک اتفاق مهم افتاد و  آن انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب اسلامی بود که مجلس خبرگان علی رغم انتظار دشمنان این کار مهم را انجام دادند و باعث یأس دشمن گردید، مقام معظم رهبری شخصیتی بر جسته و تأثیر گذار در جامعه اسلامی بوده و هست و خواهد بود.

نقدی اظهار داشت: بحث ولایت فقیه امری تنها سیاسی صرف نیست بلکه این امر به دستور امان معصوم حضرت مهدی (عج) صورت گرفته است و علمای بزرگ در طول تاریخ برای اثبات اصل ولایت فقیه کتابها نوشته اند و بحث ها نموده اند. امام راحل در خصوص مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف در خصوص شخصیت بزرگوار ایشان سخنان ارزنده ای را فرمودند.

حجت الاسلام نقدی در ادامه دیدگاه امام راحل در خصوص اسلام ناب محمدی (ص)و فرق آن با اسلام آمریکایی را اظهار داشت  ودر پی آن مقام معظم رهبری ادامه دهنده اسلام ناب محمدی (ص)و در  ستیز با اسلام متحجر و اسلام سکولار همچنان استوار است.

امام جمعه‌ی موقت تالش در خصوص جشن گلهای شقایق در روز پانزده خرداد که یک روز عزاست شدیدا انتقاد نمود و به مسئولین شهرستان در این خصوص تذکر دادند.

وی در خاتمه، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را که یک ماه عبادت و دعاست را تبریک گفت و همگان را به بهره برداری از این ماه دعوت نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه