مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری رشت:

اتوبوس‌های رشت قابلیت خدمات‌دهی ندارند/تأخیر در پرداخت پاداش بازیکنان سپیدرود به دلیل درگیری بین اعضای شورا بود

شریفی گفت: از ۱۳۰ دستگاه اتوبوس موجود در رشت تنها ۳۰ دستگاه قابلیت به‌کارگیری دارد و بقیه آنها قابلیت خدمات‌دهی را ندارند.

اتوبوس‌های رشت قابلیت خدمات‌دهی ندارند/تأخیر در پرداخت پاداش بازیکنان سپیدرود به دلیل درگیری بین اعضای شورا بود

به گزارش ۸دی، مرتضی شریفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت اتوبوس‌های سازمان مذکور، به ادغام سازمان اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی رشت اشاره و اظهار کرد: اسناد مالی این دو سازمان به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون از تعداد ۱۳۰ دستگاه اتوبوس موجود در رشت تنها ۳۰ دستگاه قابلیت به‌کارگیری دارد، افزود: بقیه اتوبوس‌ها قابلیت خدمات‌دهی را ندارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه اتوبوس‌های خریداری شده برای خطوط ویژه امنیت ندارد، تصریح کرد: با تمام توان از شهردار رشت حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل عمومی شهر رشت به شدت به سازمان تاکسیرانی بدبین بود، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با مشارکت رانندگان در تصمیم‌گیری‌ها این بدبینی‌ها  را برطرف کنیم و اکنون یکی از رانندگان به عنوان ناظر در هیأت سازمان حضور دارد.

حمید نظری، معاون اداری و مالی شهرداری رشت نیز در بازدید مذکور به موضوع پرداخت پاداش به بازیکنان تیم سپیدرود رشت اشاره کرد و گفت: تأخیر در پرداخت پاداش در نظر گرفته شده به بازیکنان تیم سپیدرود به دلیل درگیری بین اعضای شورا بود و شهرداری مشکلی در زمینه پرداخت پاداش ندارد.

مدیر اداری شهرداری رشت نیز اظهار کرد: در گذشته حدود ۶۵ درصد پست‌های شهرداری در  اختیار افراد متخصص بود و اکنون ۸۰ درصد از انتصاب‌ها و پست‌های مدیریتی در این نهاد براساس تخصص انجام شده است.

صدیقه ستاره‌شناس، با اشاره به موضوع پرداخت پاداش و حق مسؤولیت به مدیران شهرداری به مناسبت پایان سال، تصریح کرد: قبل از حضور شهردار فعلی رشت هیچ نظام‌بندی در پرداخت ‌پاداش و حق مسؤولیت‌ها وجود نداشت و در واقع پس از حضور وی یک دستورالعمل در این راستا در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه پاداش‌های در نظر گرفته شده برای مدیران شهرداری رشت تاکنون واریز نشده است، گفت: در سال ۹۴ برای تعداد ۲۰۶ نفر مبلغ ۹۴۰ میلیون تومان به عنوان پاداش در نظر گرفته شده در حالی که در سال ۹۳ تعداد ۳۶ نفر مبلغ ۸۱۵ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه