نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

امام خامنه‌ای اجازه خروج ‌انقلاب از مسیر اسلامی را نمی‌دهند/جامعه اسلامی در مقابل استکبار انعطاف‌پذیر نمی‌شود‌

رمضانی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هرگز در مقابل استکبار انعطاف‌پذیر نمی‌شود، گفت: شیاطین را همواره باید به عنوان شیطان باور و به عنوان دشمن تلقی کرد.

امام خامنه‌ای اجازه خروج ‌انقلاب از مسیر اسلامی را نمی‌دهند/جامعه اسلامی در مقابل استکبار انعطاف‌پذیر نمی‌شود‌

به گزارش ۸دی، آیت الله رضا رمضانی عصر دیروز در همایش بازخوانی خط نورانی امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات حسینه شاهد رشت برگزار شد با اشاره به اینکه در جامعه امروزی شرایط به گونه‌ای است که باید به صورت ویژه به مباحث خط امام(ره) و مکتب امام(ره) پرداخت, اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه و کرامت الهی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم آغاز و به پیروزی رسید و مردم در بقای این انقلاب نقشی اساسی را ایفا کردند افزود: مردم رکن اصلی انقلاب هستند و حفظ این رکن در جامعه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

آیت الله رمضانی بیان اینکه امام راحل به افرادی که در راس نظام هستند توصیه کردند که همواره رضایت مردم را در راس امور قرار دهند خاطرنشان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید به گونه‌ای عمل کنند تا حس اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس ایران اسلامی از میان نرود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اسلامیت را یکی از ارکان مهم نظام دانست و تصریح کرد: زمانی تلاش می‌کردند که اسلامیت را از جمهوریت و جمهوریت را از اسلامیت جدا کنند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران, جمهوریت بر مبنای اسلامیت است.

وی با بیان اینکه اسلام انسان را تربیت و در حوزه فردی و اجتماعی افراد را به گونه یک انسان واقعی پرورش می‌دهد تصریح کرد: اسلام, انسان را در مقابل دشمن درون و بیرون مقاوم می‌کند.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: بدون شک اسلام, دین رحمت و پیامبر آن پیامبر رحمت است و در انقلاب اسلامی باید در حوزه مدیریت با رحمت الهی و نرم‌خویی مردم را جذب کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام حامل سه نوع صلح است، افزود: صلح با خود، صلح با پروردگار و صلح با دیگران سه شاخصه محوریت صلح در دین اسلام است.

وی با بیان اینکه صلح در دین اسلام به معنی این نیست که از دیگر پدیده‌ها غافل باشیم، افزود: باید در مقابل ظلم و ستم و استکبار جهانی حاکم بر دنیا ایستاد و در مقابل قدرت‌هایی که امروزه درصدد انحراف جامعه بشری هستند با قدرت ایستادگی کرد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه با وجود شرک و ظلم موجود در دنیای امروزی, دین اسلام نمی‌تواند دین صلح مطلق باشد تصریح کرد: تنها مسلمان و اسلام است که می‌تواند به درستی و به راحتی در مقابل ظلم, شرک و استکبار بایستد و شیاطین روزگار را به زانو درآورد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حاکمیت اسلام می‌تواند با تمامی قوا و قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند افزود: تنها به واسطه حاکمیت اسلام است که صلح, آرامش و امنیت در دنیا برقرار می‌شود.

عضو خبرگان رهبری, تصریح کرد: انقلاب باید اسلامی باشد و انقلاب ما بر پایه اسلام و آموزه‌های اسلامی و دینی است و یکی از دلایل ماندگاری این انقلاب, ماهیت اسلامی آن است و انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی را به فرزندان خود می‌آموزد.

وی متولیان در نظام اسلامی را دارای مسئولیتی عظیم اعلام کرد و افزود: افرادی که در نظام مقدس اسلامی مسئولیت دارند وظایفی خطیر عهده دار هستند و سبک زندگی این افراد باید به گونه‌ای باشد که جلوه‌گر شیوه زندگی اسلامی و دینی باشد.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هرگز در مقابل استکبار انعطاف‌پذیر نمی‌شود خاطرنشان کرد: شیاطین را همواره باید به عنوان شیطان باور و به عنوان دشمن تلقی کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همواره باید در مقابل دشمن نفوذ‌ناپذیر بود افزود: امروزه ایران به واسطه انقلاب اسلامی و نظام مقدس آن یک قدرت علمی, نظامی و سیاسی در دنیا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ناب محمدی و  انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم خاطرنشان کرد:  امروزه مقام معظم رهبری به عنوان مقتدرترین شخصیت سیاسی و نظامی در دنیا و در جامعه اسلامی و غیراسلامی محسوب می‌شوند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه رهبری, این شخصیت فرزانه, همواره پشتیبان نظام است و چه در داخل و چه در خارج, هرگز اجازه خارج شدن انقلاب از مسیر اسلامی را نمی‌دهند, تصریح کرد: در نهایت پرچم این انقلاب با دست مقام معظم رهبری به دست منجی عالم بشریت داده و صلح جهانی در دنیا حاکم می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه