نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

دختری که پدر را زیر سوال می برد/ همکاری با مهره ضاله جای تعجب است

شکری گفت: آقای هاشمی از ابتدای انقلاب در کنار امام بوده اند و ما بسیاری از مسائل را از ایشان یاد گرفته ایم و ایشان مبلغ انقلاب بوده اند اما حالا در چنین شرایطی که دشمنان در حال مبارزه و با دین اسلام هستند و از قدرت گرفتن این دین در دنیا در هراس هستند چرا باید فرزند یکی از مقامات دست به حمایت از یک فرقه ای ضد دینی بزند.

دختری که پدر را زیر سوال می برد/ همکاری با مهره ضاله جای تعجب است

به گزارش ۸دی محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز در واکنش به اصرار فائزه هاشمی به اشتباه نبودن دیدارش با یکی از سران فرقه ی بهاییت اظهار داشت: به هر حال فائزه هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و ایشان به عنوان یکی از فرزندان مقامات یک جایگاه حقوقی دارد و هر حرفی می زنند حقوقی است. ضمن اینکه ما در تاریخ کشور یک گروه ضاله داشته ایم که از قبل از انقلاب بر علیه دین اسلام فعالیت داشته اند. اینها به مهره انگلیسی آمریکایی بودن معروف هستند و اگر فرزندان مقامات بخواهند با اینها ارتباط برقرار کنند تا تقویت شوند جای تعجب و تأسف دارد.

وی افزود: آقای هاشمی از ابتدای انقلاب در کنار امام بوده اند و ما بسیاری از مسائل را از ایشان یاد گرفته ایم و ایشان مبلغ انقلاب بوده اند اما حالا در چنین شرایطی که دشمنان در حال مبارزه و با دین اسلام هستند و از قدرت گرفتن این دین در دنیا در هراس هستند چرا باید فرزند یکی از مقامات دست به حمایت از یک فرقه ای ضد دینی بزند.

نماینده ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه بسیاری از آسیب های کشور از دشمنان خارجی به واسطه ی کمک های داخلی برخی افراد مغرض است گفت: من براساس فرمایش امام (ره) اعتقاد دارم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بلکه تنها اگر ما بتوانیم این عوامل آمریکا صفت داخلی را کنترل کنیم همواره پیروز خواهیم بود. البته خانم هاشمی تنها خودش را خراب کرد و مبارزات پدر عزیزشان را زیر سوال بردند و مردم نیز تصور می کنند کسی که نتواند فرزندش را کنترل کند نمی تواند در تفکرات سیاسی و اجتماعی در جامعه نیز اثر مثبت داشته باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه