امام جمعه پره سر در گفتگو با 8دی:

قدر جوانان حزب اللهی را بدانید / جوانان موجب نشاط و حفظ کشور از اجانب هستند

امام جمعه پره سر با بیان اینکه جوانان عامل نشاط و حافظ مملکت هستند، گفت: پیروزی در جنگ های صدر اسلام، حماسه عظیم مردم در هشت سال دفاع مقدس و رسیدن به دانش هسته ای مدیون ایثار و شهامت و فداکاری و روحیه تسلیم ناپذیری جوانان عزیز است.

قدر جوانان حزب اللهی را بدانید / جوانان موجب نشاط و حفظ کشور از اجانب هستند

حجت الاسلام مهدی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان به توصیه حضرت امام خمینی (ره) به مسوولین اشاره داشت و اظهار کرد: به تمام متصدّیان امور و دست اندرکاران کشور هشدار می دهم که قدر این جوانان حزب‌اللهی را بدانید ، و از آنان قدردانی کنید و آنان را تشویق نمایید.
وی با تصریح بر اینکه امام برای جوانان اهمیت ویژه ای قائل بودند، گفت: حضرت امام اعتقاد داشتند که جوانان می توانند در شکوفایی کشور و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و حفظ این کشور از اجانب نقش موثری داشته باشند.
امام جمعه پره سر خاطرنشان کرد: پیروزی رسول اکرم (ص) در جنگ های صدر اسلام و همچنین حماسه عظیم مردم در هشت سال دفاع مقدس و رسیدن به دانش هسته ای مدیون ایثار و شهامت و فداکاری و روحیه تسلیم ناپذیری  جوانان عزیز است.
وی در پایان به حدیثی از رسول اکرم (ص) در باره جوانان اشاره کرد و گفت: شما را سفارش می کنم به جوانان نیکی کنید ؛ زیرا که دل های آنان نرم تر است.
مهدی نژاد در ادامه این حدیث یادآور شد: حضرت همچنین می فرماید که خداوند مرا مژده دهنده و بیم رسان برانگیخته،  پس جوانان با من پیمان بستند و پیران به مخالفت با من برخاستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه