رییس انجمن کشتی گیل مردی کشور؛

کشتی گیل مردی ثبت جهانی و قانونمند خواهد شد/اجازه برگزاری هیچ رقابتی را بدون کسب مجوز نمی دهیم

فردین معصومی گفت: اجازه نمی دهیم هیچ رقابتی در سطح استان های شمالی و کشور بدون کسب مجوز و بررسی توانمندی مالی برگزارکنندگان برگزار شود.

کشتی گیل مردی ثبت جهانی و قانونمند خواهد شد/اجازه برگزاری هیچ رقابتی را بدون کسب مجوز نمی دهیم

به گزارش ۸دی ، رییس انجمن کشتی گیل مردی کشور در جلسه معارفه خود از وظیفه و حقی گفت که کشتی گیل مردی بر عهده او گذاشته و افزود:من با حضور در رقابت های جذاب این رشته ورزشی که از اقبال بسیار گسترده ای در بین مردم برخوردار است تجربیات ارزنده ای را کسب کردم و در ادامه توانستم در یک روند اصولی تا قهرمانی کشتی آزاد جهان نیزبه پیش بروم .

فردین معصومی  با بیان اینکه هدف از پذیرش مسئولیت سنگین انجمن کشتی گیل مردی کشور تدوین قانون و اساسنامه برای این رشته ورزشی و ثبت جهانی آن خواهد بود،یادآروشد:تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همفکری کمیته های مختلف انجمن و نیز مساعدت مسئولان ارشد اجرای کشور، نمایندگان محترم گیلان در مجلس شورای اسلامی اولین گود و استادیوم کشتی گیل مردی را در استان گیلان تاسیس کنیم .

کشتی گیل مردی

وی همچنان ساماندهی مسابقات کشتی گیل مردی استان های شمالی و در ادامه در سطح کشور را به فرایند شکل دهی کمیته های فنی مرتبط دانست و تصریح کرد: باتدوین اساسنامه ومدیریت بر نحوه ی برگزاری مسابقات، ضمن اینکه از تداخل رقابت ها جلوگیری خواهیم کرد ، اجازه نمی دهیم هیچ رقابتی در سطح استان های شمالی و کشور بدون کسب مجوز و بررسی توانمندی مالی برگزارکنندگان برگزار شود.

رییس انجمن کشتی گیل مردی کشور به اهمیت این رشته ورزشی در تأمین اوقات فراغت آحاد جامعه اشاره کرد وگفت : با سازماندهی اصولی فعالیت ها و تدوین برنامه سالانه از هرج و مرج در برگزاری مسابقات جلوگیری کرده و بر کیفیت رقابت ها خواهیم افزود.

سعیدی خواه رییس هیات بازیهای روستایی استان گیلان نیزحضور فردین معصومی در رأس مدیریت انجمن کشتی گیل مردی که با آن در بین مردم استان های شمالی شهرت یافته است را برای تعرفه آن در سطح ملی بسیار حایز اهمیت ارزیابی کرد و یادآورشد: اکنون این توقع دربین دوست داران کشتی گیل مردی ایجاد شده که با حضور یک قهرمان ملی نابسامانی در برگزاری رقابت های این رشته جذاب ورزشی برطرف شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه