آیت‌الله اشکوری در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات گیلان؛

در صورتی که به انحرافی برخورد شد از همان ابتدا تذکر داده شود تا مسیر انحراف مسدود گردد

اشکوری یکی از برکات دفاتر نظارتی و رصد ‌داوطلبان مجالس را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در صورتی که به انحرافی برخورد شد از همان ابتدا آنها تذکر داده شود تا مسیر انحراف مسدود و اصلاح شود.

در صورتی که به انحرافی برخورد شد از همان ابتدا تذکر داده شود تا مسیر انحراف مسدود گردد

به گزارش ۸دی، آیت‌الله سیدعلی حسینی‌اشکوری عصر امروز با حضور در دفتر نظارت بر انتخابات گیلان با دست‌اندرکاران نظارت بر انتخابات دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله اشکوری با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران امر انتخابات به ویژه همکاران دفتر نظارت گیلان و اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان در این استان، بر لزوم دقت در فرآیند بررسی صلاحیت‌ها تأکید کرد.

وی یکی از برکات دفاتر نظارتی و رصد ‌داوطلبان و نمایندگان مجالس را امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: در صورتی که به انحرافی برخورد شود از همان ابتدا به آنها تذکر داده شود تا مشکل برطرف و مسیر انحراف مسدود و اصلاح شود.

احمد قنبریان سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان و عضو هیئت نظارت بر انتخابات نیز در دیدار مذکور با ارائه گزارش کلی از روند فعالیت‌های انجام شده در حوزه نظارت بر انتخابات، اهداف تشکیل دفاتر نظارتی شورای نگهبان در استان‌ها و شهرستان‌ها را تشریح و لزوم دقت در فرآیند نظارت بر انتخابات برای پاسداری از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را مطرح کرد.

 

 

 

گفتنی است حسینی‌اشکوری با کسب بیشترین آرا نفر نخست در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه گیلان شد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه