دبیر هیات والیبال گیلان؛

حضور پنج داور گیلانی در مسابقات والیبال ساحلی جهان

مجتبی بیداریان: تور جهانی والیبال ساحلی از روز سه شنبه در جزیه کیش ایران آغاز شده و پنج گیلانی نیز به عنوان داور در این رقابتها حضور دارند.

حضور پنج داور گیلانی در مسابقات والیبال ساحلی جهان

به گزارش ۸دی، پنج گیلانی به عنوان داور در تور والیبال ساحلی جهان که در جزیره کیش جریان دارد ، حضور دارند.

دبیر هیات والیبال استان گیلان  گفت : تور جهانی والیبال ساحلی از روز سه شنبه در جزیه کیش ایران آغاز شده و پنج گیلانی نیز به عنوان داور در این رقابتها حضور دارند.

مجتبی بیداریان افزود : بر این اساس ، محمد جمشیدی، مسعود روحی ، نعیم پورنایب، حمیدرضا رسولی و فرهاد کمایی داوران گیلانی حاضر در این رقابتها هستند .

عضو کمیته اجرایی این مسابقات و مسئول هماهنگی تیمهای شرکت کننده در این رقابتها اظهار کرد : ایران برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی است که خوشبختانه پنج داور گیلانی نیز این مسابقات را قضاوت می کنند .
وی ادامه داد : در تور جهانی والیبال ساحلی ۲۴ تیم از ۱۲ کشور جهان و ایران حضور دارند که به مدت پنج روز در جزیره کیش با هم به رقابت خواهند پرداخت .
وی اضافه کرد : تیمهای حاضر در این دوره از رقابتها ، در جدول مقدماتی حضور دارند که برای کسب هشت سهمیه جدول اصلی ، به صورت یک حذفی به مصاف یکدیگر می روند که چهار تیم از ایران نیز در این فهرست حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
...یک دزد کلاه بردار است لطفا قبل از مصاحبه به سوابق افراد رجوع شود نامبرده دو ساله که با توجه به جمع اوری پول از مربیان کلاس داوری و مربیگری را برگزار نکرده است ایشالا رو تخت بیمارستان خرج کنه
در حاشیه