این راه ادامه داره...

میثاق فرزند ۸ساله شهید مدافع حرم گیلانی با شهدای مدافع حرم+ تصاویر

در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال رشت فرزند ۸ ساله شهید امیر رضا علیزاده مدافع حرم گیلانی بر طومار ادامه دهندگان راه شهدای مدافع حرم امضا می کند و ادامه راه آنان می گوید.

میثاق فرزند ۸ساله شهید مدافع حرم گیلانی با شهدای مدافع حرم+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی، ۲۲بهمن امسال که مانند هر سال پرشور برگزار شد، حاوی نکات پیدا و پنهان فراوانی بود که هر کدامشان یک دنیا پیام را برای دنیا مخابره کرد.

دفاع از حرم حضرت زینب(س) اسطوره مقاومت در مقابل تروریستهای تکفیری این روزها شاید به مهمترین موضوع خاورمیانه بدل گشته است و آن هم خود هزار حرف نگفته دارد.

پیوند ۲۲بهمن جشن پیروزی انقلاب با دفاع مدافعان حرم از حریم بانوی مقاومت عرصه ای دیگر از تجلی گفتمان ناب جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

استان گیلان نیز هم چون همیشه در جبهه های مقاومت پیشتاز و خط شکن بوده در راه دفاع از حریم آل الله تا کنون ۸شهید را تقدیم کرده است.

حال نتیجه ی این همزمانی زیبا این است که در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال رشت فرزند ۸ ساله شهید امیر رضا علیزاده مدافع حرم گیلانی بر طومار ادامه دهندگان راه شهدای مدافع حرم امضا می کند و ادامه راه آنان می گوید.

گفتنی است شهید امیررضا علیزاده از پاسداران گیلانی و از نیروهای سپاه قدس ایران بود که برای دفاع از مقاومت اسلامی در عملیات تروریستی بمب گذاری مقابل سفارت ایران در شهر دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی اولین شهید گیلانی مدافع حرم است.

5  2 3

41

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه