پیروزی تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا برابر درفک رشت

در جریان رقابت های بسکتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان تیم ستارگان صومعه سرا برابر تیم درفک رشت به برتری رسید .

پیروزی تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا برابر درفک رشت

به گزارش ۸دی، در این مسابقه که  در صومعه سرا برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه ۶۲ بر ۶۰ برابر تیم بسکتبال درفک رشت به برتری دست یابد .
گفتنی است در این مسابقه که از هفته دوم این رقابت ها برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا نایب قهرمان سال گذشته این مسابقات ، موفق شد در یک دیدار نزدیک برابر حریف خود به برتری دست یابد تا اولین پیروزی خود در این دوره از رقابتها را کسب کند .

6
شایان ذکر است در جریان این بازی که آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانی بزرگسالان استان گیلان بود ، هر دو تیم ستارگان صومعه سرا و درفک رشت یک بازی برابر را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم ستارگان صومعه سرا در لحظات پایانی این مسابقه موفق شدند دو امتیاز از حریف خود پیش بیافتند و سرانجام با همین دو امتیاز اختلاف به برتری رسیدند .
گفتنی است در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه