مدعیان بهارستان گیلان؛

معرفی مدعیان بهارستان در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه/ ۱۰ نفر برای یک کرسی

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در این مطلب نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان آستانه اشرفیه می اندازیم.

معرفی مدعیان بهارستان در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه/ ۱۰ نفر برای یک کرسی

سرویس سیاسی هشت دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان آستانه اشرفیه می اندازیم:

در حوزه انتخابیه آستانه ۲۵ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۰ نفر ( ۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی و ۱۲ نفر ( ۴۸ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۰ نفر ( ۰ درصد ) از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در آستانه  ۱۳ نفر ( ۵۲ درصد ) می باشد.

آستانه

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان آستانه اشرفیه که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

 

محمد حسین قربانی

۱.محمد حسین قربانی دارای مدرک دکتری دندانپزشکی که در سابقه اجرایی اش مشاوری استاندار به چشم می خورد و حال حاضر نماینده فعلی مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی می باشد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست.

رضا دوست جلالی

۲.رضا دوست جلالی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت که بازنشسته سپاه بوده و در سوابق اجرایی اش فرماندهی سپاه رودسر و پست فرمانداری رودسر به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

سید مهدی صادق

۳.سید مهدی صادق دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع که در حال حاضر مشغول به کار در شرکت خصوصی فنی و مهندسی به عنوان مدیر عامل بوده و در سوابق اجرایی اش مدیر عاملی شرکت خصوصی پارس به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی در دوره هشتم مجلس را داشته و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم، هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست.

محمد علی رمضانی

۴.محمد علی رمضانی دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ که بازنشسته سپاه بوده و در سابقه اجرایی اش مدیر کلی تعاون گیلان به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

۵.فاروق نصر جلالی(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۶.ریحانه احمدی دهکا(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۷.محمد علی ثابتی امیرهنده(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۸.عیسی حسن‌پور گیلده دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی بوده و سابقه تدریس را داراست .

۹.ابراهیم رعنای رهبرخواه(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

۱۰.محمد شعبانی لسکوکلایه(هنوز اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست)

در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان آستانه اشرفیه ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرتضی
معرفی کاندیدای آستانه اشرفیه مرتضی رحیمی نژاد جوان ترین کاندیدا متولد سال 1364 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه گیلان شغل فرهنگی و در حال حاضر مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی می باشد.
کوثر
سلام نصر جلالی حقوق دان میباشد رحیمی نژاد 4-5 سال می باشد که در آموزش و پرورش استخدام شده و سنش حدودا30 سال بوده و قهرمان کارته هم می باشد لطف پور همکارمند دارایی تهران می باشد و با یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده فامیل می باشد شعبانی هم چند سالی هست که دکترای دندانپزشکی گرفته و در سطح شهر مطب پزشکی دارند
ایمانی
ایمانی : باسلام ٬ آقای عیسی حسن پورگیلده فرهنگی بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی بوده و سابقه تدریس و معاونت و کار اداری را داراست . متولد سال ۱۳۴۷ بوده و اصالتا به روستای گیلده بر میگردند و در روستای لوخ دنیا آمده و دوره ابتدایی به بعد را درآستانه بوده اند . ار سن ۱۵- ۱۶ سالگی سابقه حضور در جبهه را در کردستان دارا هستند . متاهل و دارای سه فرزند و ساکن روستای چورکوچان می باشند .ایشان رسیدگی به مسایل جوانان و معیشت مردم را در برنامه های کاری خود دارند.
ناشناس
با سلام،آقای ابراهیم رعنای رهبرخواه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی میباشد و در رشته مدیریت شهری نیز تحصیل مینماید که درحال حاضر حقوقدان ، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ها بوده و عضو جامعه اسلامی مهندسین میباشد و با شورای عالی انقلاب فرهنگی (کمیسیون حقوقی ) نیز همکاری دارد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.
در حاشیه