برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: برگزاری تورنمنت بین المللی شطرنج جام خزر به توسعه روابط اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی کشورهای منطقه کمک خواهد کرد .

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج ‘ جام خزر ‘ با حضور استاد بزرگ شطرنج ۱۹ کشور جهان از ۲۲ بهمن ماه به مدت هفت روز با حمایت و میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این خصوص گفت: برگزاری تورنمنت بین المللی شطرنج جام خزر به توسعه روابط اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی کشورهای منطقه کمک خواهد کرد .
رضا مسرور اظهار کرد: توجه به ورزش مطمئناً درکاهش نا هنجاریهای اجتماعی در جامعه موثر بوده و برای شناسایی، رشد گردشگری ورزشی و توسعه اقتصادی و فرهنگی مفید است
وی با تاکید بر اینکه میزبانی مسابقات بین المللی در منطقه نیز از راهبردهای این سازمان در حوزه ورزش است تصریح کرد : با توجه به ماموریت تعریف شده مناطق آزاد در الگو سازی در حوزه های مختلف ،اقدامات مناسبی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی و حمایت از ورزشهای دریایی و ساحلی در منطقه صورت گرفته و برنامه های مختلفی در این حوزه ها در دست اقدام داریم .
وی با اشاره به سابقه و پتانسیل درخشان استان گیلان در پرورش استعدادهای ورزشی بر برگزاری این مسابقات با استاندارهای کیفی بین المللی تاکید و خاطرنشان کرد : برگزاری مسابقات بین المللی با کیفیت مناسب در ایران موجب میشود که شطرنج بازان مستعد ایرانی بتوانند در آن علاوه بر تجربه اندوزی ، عنوان و درجه بین المللی خود را نیز ارتقا دهند.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد حاشیه دریای خزر و مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه