نمایشگاه صنعت مبل و لوستر در شهرستان تالش آغاز بکار کرد

نمایشگاه بزرگ صنعت مبل و لوستر از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت تالش عصر دوشنبه با حضور بیش از ۲۰ شرکت تولیدی از نقاط مختلف کشور با حضور تنی چند از مسئولین در محل سالن ورزشی کارگران افتتاح شد.

نمایشگاه صنعت مبل و لوستر در شهرستان تالش آغاز بکار کرد

به گزارش ۸دی، با حضور صنعت گران عرصه تولید مبل کشور نمایشگاه بزرگ صنعت مبل و لوستر در شهرستان تالش آغاز بکار کرد.

نمایشگاه بزرگ صنعت مبل و لوستر از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت تالش عصر دوشنبه با حضور بیش از ۲۰ شرکت تولیدی از نقاط مختلف کشور با حضور تنی چند از مسئولین در محل سالن ورزشی کارگران افتتاح شد.
در این نمایشگاه صنعتگران عرصه مبل آخرین تولیدات خود را جهت عرضه در معرض دید علاقمندان قرار دادند و از جمله همچنین در این نمایشگاه انواع لوستر های تولیدی نیز عرضه شده است.
این نمایشگاه به مدت پنج روز در ابتدای جاده تالش به رضوانشهر ورزشگاه کارگران همه روزه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ پذیرای علاقمندان و عموم شهروندان خواهد بود.
* جنگ زمستانه بمدت یک هفته در تالش اجرا می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از اجرای جنگ زمستانه با برنامه های متنوع و شاد فرهنگی بمدت یک هفته در این شهرستان خبر داد.
بهرام خوشحال با اعلام این خبر افزود: اجرای این جنگ شادی به همت گروه هنری لبخند و موسسه فرهنگی و هنری شهرباران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در این شهر آغاز شده است.
به گفته وی؛ در این برنامه، دو نمایش کوتاه طنز برنامه پزشکی سلامت باشید و ازدواج به سبک امروزی با بازی محسن میر عیسی پور، اکبر فرهنگ، اردلان شکاری، پزمان بنی سپهر، فرید فروزنده و امین گل گیر اجرا می شود.
خوشحال ادامه داد: همچنین اجرای موسیقی محلی با هنرمندی بابک داداش زاده، مهرداد خوش نگین، امیررضا محمودپور، امیرحسین شاهین و مازیار پاکبار با صدای امین سبزواری از دیگر بخش های این جنگ شادی است.
این مسوول تصریح کرد: جنگ شادی زمستانه به مدت یک هفته از ساعت ۶ الی ٨ عصر در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار می شود.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه نقاشی سیاه قلم با عنوان احساس از آثار فرشاد آصفی در این شهر خبر داد.
بهرام خوشحال اظهار کرد: نمایشگاه مذکور به همت این هنرمند انجمن هنرهای تجسمی تالش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری معراج برگزار شد.
به گفته وی؛ نمایشگاه نقاشی احساس شامل ٢٠ اثر نقاشی سیاه قلم از آثار فرشاد آصفی از امروز شنبه ١٩ دی به مدت ۱۰ روز در مکان مذکور دایر است.
فرشاد آصفی متولد ١٣۶۴ تالش بوده و سالیان متمادی است که در زمینه هنر نقاشی سیاه قلم مشغول به فعالیت می باشد.
وی که هم اکنون به عنوان مدرس هنر نقاشی سیاه قلم فعالیت می نماید، آثار هنری خود را در نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعددی به نمایش گذاشته است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در ادامه از برپایی نمایشگاه عکس جشنواره کاسپین، دریای دوستی در این شهر خبر داد.
وی در این ارتباط گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با همکاری و مشارکت انجمن سینمای جوان این شهرستان، نمایشگاه عکس کاسپین، دریای دوستی را در محل نمایشگاه این اداره برپا کرده است.
خوشحال افزود: در این نمایشگاه ۴٠ قطعه عکس از آثار برگزیده دومین جشنواره فیلم و عکس کاسپین، دریای دوستی از روز سه شنبه ١۵ دی ماه جاری به مدت یک هفته برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان تالش، روز یکشنبه ٢٠ دی ٩۴ در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه عکاسی را با حضور عکاسان نامی و هنرمندان عکاس این انجمن برگزار نمود.
وی اضافه کرد: تور آینده این جشنواره در سال ٩۵ به شکل نمایشگاهی به دلیل وجود عکاسان نامی و توانمند و استعدادها و بستر مناسب در تالش برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه