زندانیان در داخل زندان‌ ها از بقیه مردم جدا نیستند

حسینی گفت: زندانیان در داخل زندان‌ ها از بقیه مردم جدا نیستند و با رسالتی که سازمان مشخص کرده، یکی از برنامه‌های زندان‌های گیلان، آشنایی زندانیان با وظایف، تکالیف و حقوق قانونی خود است.

زندانیان در داخل زندان‌ ها از بقیه مردم جدا نیستند

به گزارش ۸دی، مدیر‌کل زندان‌ ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گیلان گفت: اداره قضایی اداره کل زندان‌های استان گیلان با توجه به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی در بین زندانیان، در حال تهیه و تدوین کتابچه حقوق و تکالیف زندانیان است.

سید حمید حسینی، مدیر‌کل زندان‌ های استان گیلان از تهیه و تدوین کتابچه حقوق و تکالیف زندانیان خبر داد و افزود: در اجرای برنامه‌های سازمانی و ارتقای حقوق شهروندی در بین زندانیان و خانواده‌هایشان، موادی از قانون مجازات اسلامی مانند مقررات آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات، مجازات‌های جایگزین حبس، تخفیف مجازات و… به صورت بنر در سالن‌ها، بندهای زندانیان و در سالن ملاقات زندان‌های سطح استان نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: اداره قضایی اداره کل زندان‌ های استان گیلان، با توجه به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی در بین زندانیان، در حال تهیه و تدوین کتابچه مذکور است.

حسینی ادامه داد: زندانیان در داخل زندان‌ها از بقیه مردم جدا نیستند و با رسالتی که سازمان مشخص کرده، یعنی رسیدن به رشد و تعالی مددجو در زمینه اصلاح و تربیت، یکی از برنامه‌های زندان‌های گیلان، آشنایی زندانیان با وظایف، تکالیف و حقوق قانونی خود است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمام تلاش و کوشش و اهداف مشخصه سازمانی و با جدیت همکاران در عرصه زندان ، در جهت ارتقای حقوق شهروندی مددجویان و خانواده آنان و مرتفع کردن مشکلات‌شان گام‌های موثر برداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه