میخى که ندیمى با دست خود به تابوت نمایندگى خویش کوبید/ ندیمى شکست را بسیار نزدیک تر از آن مى بیند که دیگران تصور مى کنند

در این جوابیه آمده است: گویا آقاى ندیمى شکست را بسیار نزدیک تر از آن مى بیند که دیگران تصور مى کنند. البته خود بهتر از دیگران به اوضاع نابسامان خود واقف است. ترس از نماینده نبودن چنان لرزه بر اندام ایشان انداخته که حتی نتوانسته استیصال و درماندگى خود را حداقل در سایت رسمى اش آشکار نکند.

میخى که ندیمى با دست خود به تابوت نمایندگى خویش کوبید/ ندیمى شکست را بسیار نزدیک تر از آن مى بیند که دیگران تصور مى کنند

به گزارش ۸دی، حامیان ذبیح الله نیکفر در واکنش به روزنوشت ندیمى نماینده سیاهکل و لاهیجان جوابیه ای منتشر کرده است:

در  این جوابیه آمده است: گویا آقاى ندیمى شکست را بسیار نزدیک تر از آن مى بیند که دیگران تصور مى کنند. البته خود بهتر از دیگران به اوضاع نابسامان خود واقف است. ترس از نماینده نبودن چنان لرزه بر اندام ایشان انداخته که حتی نتوانسته استیصال و درماندگى  خود را حداقل در سایت رسمى اش آشکار نکند.

به نظر مى رسید جناب ندیمى که مَنم مَنمش گوش فلک را کر کرده، با هوش تر از آن باشد که نماینده شدنش را تنها با نبود رقیب خود یعنى دکتر نیکفر متصور باشد و پریشانى خود را اینگونه بروز دهد. انتظار مى رفت  این تصورِ خود ـ که  شواهد و قرائن به صحت آن حکم مى کنند ـ را به زبان نیاورد تا حداقل دوستان وى دلسرد نشوند.

گویا نتوانسته زبان گویایش را نگه دارد و شاید الان با خود مى گوید لعنت بر… .
البته تقصیر همه این مهمل بافى و فرافکنى ها متوجه ایشان نیست، بلکه نشان از ضعف و ناپختگى مشاوران او نیزدارد.
آقاى ندیمى باید بداند، که نباید براى مردم، مسئولین و شوراى  نگهبان خط و نشان بکشد. باید بداند حناى این پریشان گویى ها دیگر نزد مردم حوزه انتخابیه رنگى ندارد. مثل اینکه اوهام جناب ندیمى پایان ندارد که او را جاى مجتهد نشانده، فتوا می دهد به  فرض و واجب!

این اعترافِ نادانسته به شکست و خواهش و تمنا از این و آن براى رد صلاحیت و به قول خودش نفى صلاحیت رقیب خود، چیزى نیست جز آخرین میخى که آقاى ندیمى با دست خود به “تابوت نمایندگى خویش” کوبید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مريم
نيكفر هم مثل اينكه شب نماينده گي نديمي يادش رفته آن هنگامي كه عنان خود از دست داده بود و آنچه نبايد ميكرد را كرد
در حاشیه