دلواپس انقلابیم و جانمان را در این راه می گذاریم/ در این مملکت دفاع از آرمانهای انقلاب می شود خلاف قانون

کارشناس مسائل سیاسی، گفت: فتنه جدید بسیار بزرگ تر از فتنه قبل است و امروز قلب انقلاب مجلس خبرگان را نشانه گرفته اند و یک شبه علامه و آیت الله می سازند.

دلواپس انقلابیم و جانمان را در این راه می گذاریم/ در این مملکت دفاع از آرمانهای انقلاب می شود خلاف قانون

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، سردار نظرعلی علیزاده در مراسم گرامیداشت ۸ و ۹ دی روز بصیرت و تجدید بیعت امت با ولایت که در مسجد حضرت ابالفضل(ع) منجیل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: فتنه ۸۸ زمانی رقم خورد که آمریکایی ها در تقابل با انقلاب اسلامی به بن بست رسیده بودند.

وی، با بیان اینکه استکبار در دهه اول انقلاب به دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: بمب گذاری ها، تحمیل جنگ هشت ساله، ترور شخصیت ها، راه اندازی جنگ منطقه ای از جمله توطئه های دشمن بود که با پشتوانی رهبری و حضور به موقع مردم با شکست مواجه شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، تلاش برای نفوذ به کشور و تغییر ساختاری با ابزار جنگ نرم را از دیگر توطئه های دشمن برشمرد و ابراز کرد: بعد از اینکه دشمن در اجرای این توطئه خود ناکام ماند تصمیم گرفت ایران را در محدوه جغرافیایی اش محدود کند.

وی با بیان اینکه دشمن با اجرای این نقشه نه تنها نتوانست اهدافش را اجرایی کند، گفت: حرکت بزرگ بیداری اسلامی به واسطه این محدودیت سازی در جهان شکل گرفت.

علیزاده ابراز داشت: از سال ۸۴ به بعد مبارزه با استکبار جهانی به بیرون مرزهای کشور هدایت شد در حالی که در دوران سازندگی و اصلاحات شاهد درگیری در درون کشور بودیم.

  • تقلب اسم رمز فتنه انتخابات بود

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد درگیری ها در درون کشور شد و معتقد بود اگر مردم ایران آرامش داشته باشند هم درون کشور را می سازند و هم در پیشبرد سیاست های برون مرزی موفق خواهند بود اینگونه بود که طراحی فتنه ۸۸ کلید می خورد.

کارشناس مسائل سیاسی، بیان داشت: عوامل داخلی برای اجرای فتنه شناسایی، ساماندهی و آموزش داده شدند و روی مهره هایی که هم گفتار و همزبان با غربی ها بودند سرمایه گذاری شد و آنها را وارد عرصه انتخابات کردند و در زمانی که مردم هیجان انتخاباتی داشتند فتنه انگیزی را آغاز و ادامه دادند.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات برنامه های فتنه تمرین شده بود، اظهار کرد: زنجیره های سبز رنگ نمونه تمرینی تجمعات فتنه بود و در همین شهر رشت عده ای دختر و پسر از ستاد یکی از همین فتنه گران از چهار راه میکاییل خارج و پس از دور زدن در میدان شهدای ذهاب به مکان مورد نظر باز می گشتند و این عمل تا ساعت ۳ بامداد ادامه می یافت.

علیزاده ابراز داشت: راه اندازی این زنجیره ها تمرینی بود تا با استفاده از شور انتخاباتی مردم با شعار تقلب در انتخابات وارد خیابان ها شوند.

وی با بیان اینکه تقلب اسم رمز فتنه بود، ابراز کرد: روز انتخابات خانمی سر صندوق اخذ رأی حاضر می شود و می گوید من به میرحسین موسوی رأی داده ام و اگر وی رأی نیاورد تقلب شده است و به خیابان ها بریزید.

عده ای که خود را یار امام می دانستند، شاگرد امام می دانستند، با نام امام به میدان آمده بودند لب به سکوت دوختند و موضع گیری نکردند.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان افزود: فضای غبار آلود را از چند ماه قبل توسط عناصر فراهم شده بود و رمز فتنه هم روز انتخابات مطرح کردند و فتنه را در کشور آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تقلب بهانه اجرای فتنه بود، تصریح کرد: حضور عناصر فتنه چه به پیروزی و شکست می انجامید فتنه در کشور شکل می گرفت و فتنه تنها در بستر انتخابات قرار گرفت و بحث انتخابات از فتنه جدا است.

IMG_1192

علیزاده، با اشاره به اعترافات ابطحی از عوامل فتنه گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه فصل الخطاب کردند و از عموم مردم خواستند اردو کشی خیابانی را کنار بگذارند که دوستداران انقلاب اردوکشی های خیابانی را کنار گذاشتند اما فتنه گران همچنان بر تجمعات و اغتشاشات خیابانی پافشاری می کردند.

وی افزود: ابطحی در اعترافاتش می گوید: اگر مقام معظم رهبری قدمی عقب نشینی می کرد هلال ناامنی عراق، افغانستان و ایران شکل می گرفت و آمریکایی ها که با هزاران نیرو در عراق و افغانستان بودند با فراهم شدن فضای داخلی ضربه کاری و آخری را به نظام بزند و کارش را تمام کند.

کارشناس مسائل سیاسی، ادامه داد: فتنه گران ثمره حضور ۴۰ میلیونی مردم در پای صندوق های رأی را با فتنه جویی و اغتشاشات از بین بردند و ۸ ماه در کشور فتنه جویی به راه انداختند.

وی بیان کرد: فتنه ۸ ماهه در شرایطی در کشور حاکم بود که عده ای که خود را یار امام می دانستند، شاگرد امام می دانستند، با نام امام به میدان آمده بودند لب به سکوت دوختند و موضع گیری نکردند.

  • ۹ دی صحنه رویارویی انقلاب و ضد انقلاب بود

سردار علیزاده یادآور شد: مردم ۸ ماه فتنه گری ها را دیدند اماصبر پیشه کردند، فتنه گران در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان سردادند، در ۱۶ آذر به امام بی حرمتی کردند و در عاشورا به خیمه امام حسین(ع) حمله کردند و بیرق سبز ابااعبدالله را سوزاندند و شعار علیه ارزشهای انقلاب سردادند.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری در بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی اشاره کرد و گفت: اصولگرایان کسانی هستند که پایبند به اصول انقلاب هستند و اصلاح طلبان هم کسانی هستند که اگر کژی در مسیر انقلاب ایجاد شد آن را اصلاح کنند که با این تعبیر عموم مردم اصولگرا و اصلاح طلب قلمداد می شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه ۹ دی صحنه رویارویی انقلاب و ضد انقلاب بود، خاطر نشان کرد: در ۹ دی همه کسانی که درانتخابات آمده بودند و به هر فردی رأی داده بودند به میدان آمدند و مرز بین انقلابی و ضد انقلابی را مشخص کردند.

وی ابراز کرد: عده ای که در خیمه اصلاحات جمع شده اند که شعار علیه ارزشها را سر می دهند و همان خطی را پیش گرفته اند که عناصر فتنه به آن پافشاری می کردند.

علیزاده به تشریح حماسه ۸ دی در گیلان پرداخت و گفت: عصر روز هفتم دی ماه بود که در جلسه ای که در استانداری برگزار شد مقرر شد تا مردم در فردای آن روز یعنی ۸ دی به میدان بیایند با توجه به اینکه مدت اطلاع رسانی محدود بود اما حضور مردم در این حماسه چشمگیر بود و حماسه ۸ دی را رقم زد.

وی ابراز کرد: کسانی فتنه ۸۸ را علمداری می کردند که زمانی در کنار امام(ره) بودند که در فتنه ۸۸ صحنه گردان فتنه شدند.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان، نسبت به فتنه های جدید فتنه گران هشدار داد و ابراز کرد: از مدتی قبل زمینه های فتنه جدید در کشور فراهم شده است، از یک خانواده پدر، دختر، پسر برای انتخابات ثبت نام کرده اند و دنبال سهم خواهی هستند.

  • کسانی که بخواهند در مقابل انقلاب و ولایت بایستند ایستادگی می کنیم

وی با بیان اینکه این انقلاب متعلق به خانواده شهید علی اکبری هایی از لاهیجان است که ۱۱ تن از اعضای خانواده اش در مسیر دفاع از ارزشهای انقلاب به شهادت رسیده اند.

علیزاده ابراز کرد: نهضت ثبت نام در انتخابات راه انداخته اند تا اگر فردا بخش اعظمی از این افراد رد صلاحیت شدند سم پاشی علیه نظام را آغاز کنند.

وی ادامه داد: عناصر فتنه در فتنه جدید می گویند در فتنه ۸۸ با اغتشاش و نا امنی به جنگ آیت الله رفتیم اینبار با آیت الله به جنگ آیت الله باید برویم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، گفت: با هیچ کس غرضی نداریم کسانی که خادم نظام و انقلاب هستند دستشان را می بوسیم اما کسانی که بخواهند در مقابل انقلاب و ولایت بایستند ایستادگی می کنیم.

وی نفوذ و تفرقه را دو استراتژی دشمن در کشور نام برد و اظهار داشت: در ۱۶ آذر جمعی از دانشجویان در اعتراض به حضور رئیس جمهور آمریکا در کشور خون دادند و در مقابل این حرکت ایستادگی کردند اما در ۱۶ آذر ۳۷ سال بعد بجای اینکه مسئولین دانشگاه ها، اساتید،علم مبارزه با استکبار را بدست بگیرند تریبون را در اختیار دستگیر شده گان فتنه ۸۸ می دهند.

علیزاده ابراز کرد: هرجا نشستی علیه آمریکا برگزار می شود با هزار بهانه جویی سعی در برهم زدن آن هستند می گویند فاقد مجوز است، اما فتنه گران با امکانات ملت با پول بیت المال در هرجای این کشور علیه آرمانهای ملت حرف می زنند می گویند مجاز است. در این مملکت دفاع از آرمانهای انقلاب می شود خلاف قانون اما برگزاری کنسرت می شود قانونی.

وی با بیان اینکه فتنه جدید را فتنه اکبر نامگذاری کرده اند، گفت: فتنه جدید بسیار بزرگ تر از فتنه قبل است و امروز قلب انقلاب مجلس خبرگان را نشانه گرفته اند و یک شبه علامه و آیت الله می سازند.

کارشناس مسایل سیاسی گفت: برای یک کرسی صندلی مجلس چندین برابر ثبت نام کرده اند تا بعد از تایید صلاحیت ها شورای نگهبان را تخریب کنند و سوژه ای برای ضد انقلاب ها فراهم کنند. ما با کسانی که نسبت به حفظ ارزشهای انقلاب شیطنت می کنند تعارف نداریم.

وی ابراز داشت: کروبی در دوران امام ۵ تا حکم داشت اما کارش به جایی رسید که روز قدس عده ای دختر و پسر ساندیس و کلوچه به دست دورش را گرفته بودند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می داند حتی حرمت ماه رمضان را هم نگه نداشتند.

علیزاده خاطرنشان کرد: عده ای با آوردن خمینی به دنبال قرینه درست کردن هستند، لذا تا زمانی که حسن خمینی روز ثبت نام مصاحبه می کند من وابسته به کسی نیستم عده ای اخم کردند که ما تو رو آیت الله درست کردیم و الان می گویی وابسته به کسی نیستم.

  • در نبرد حق و باطل بی طرفی معنا ندارد

وی با بیان اینکه نباید در پازل دشمن بازی کنیم گفت: اینکه این کاندیدا دیگر کاندیداها را تخریب کند از توطئه هاست. عده ای بلند شده اند و رفته اند پیش نیروهای اصولگرا و گفته اند اگر قبول کنی جزو کاندیدای ما باشی هم پول می دهیم هم از تو حمایت می کنیم جالب است بعضی دوستان منتظر مانده اند که ببینند چه می شود.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان با بیان اینکه برخی موضع خود را مستقل اعلام می کنند، ابراز کرد: در نبرد حق و باطل بی طرفی معنا ندارد موضع انقلابی و ضد انقلابی است.

وی خاطر نشان نمود: عده ای برای چند رأی و مقداری تعظیم هر جا می رود به گونه ای سخن می گوید تا من باب دل آن جلسه باشد که مبادا رأی گروه خاصی را از دست بدهد.

علیزاده ابراز داشت: وقتی از ارزشهای انقلاب دفاع می کنیم به ما می گویند اصولگرای تند رو بله ما دلواپسیم، افراطی هستیم اما برای حفظ آرمانهای انقلاب جانمان را می گذاریم.

گفتنی است مداحی کربلایی سجاد قاسمی از مداحان ارزنده گیلان از دیگر بخشهای این مراسم بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام خضری امام جمعه منجیل، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه رودبار، حجت الاسلام ربانی نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر منجیل و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه