حماسه ۸ دی نشانه ولایتمداری مردم گیلان/۹ دی حرکت فتنه‌گران را متوقف کرد

حجت‌الاسلام حسین انصاری گفت: مردم گیلان در ۸دی سال ۸۸ یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور حماسه بزرگ را در راستای بیعت دوباره با رهبری خلق کردند.

حماسه ۸ دی نشانه ولایتمداری مردم گیلان/۹ دی حرکت فتنه‌گران را متوقف کرد

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی، حجت‌الاسلام حسین انصاری شب گذشته در مراسم میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مصلای امام خمینی (ره) پره‌سر، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت و مهربانی و الگوی مسلمانان جهان است.

وی همچنان با اشاره به اینکه وحدت اهل سنت و تشیع در منطقه تالش و رضوانشهر مثال‌زدنی است، افزود: مردم این منطقه در سایه ولایت و با صمیمیت و صداقت زندگی می‌کنند.

امام جمعه تالش برگزاری جشن وحدت را در راستای حفظ وحدت عنوان کرد و گفت: حفظ وحدت موجب تداوم همدلی و مهربانی می‌شود.

وی همچنین با تصریح بر اینکه دشمنان اسلام با شیعه‌هراسی و اسلام‌هراسی قصد دارند چهره اسلام را خشن جلوه دهند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیست از وحدت مسلمانان وحشت دارند و می‌خواهند با ایجاد تفرقه در بین اهل تشیع و تسنن به هدف شوم خود برسند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری هوشیاری در مقابل نقشه‌های دشمنان اسلام را ضرورت خواند و یادآور شد: حفظ وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه گفت: ۹ دی از روزهای حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران است.

امام جمعه تالش با اشاره به حضور مردم گیلان در هشت دی، گفت: مردم گیلان در هشت دی سال ۸۸ یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور حماسه بزرگ را در راستای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری خلق کردند.

امام جمعه تالش در ادامه حماسه هشت دی را نشانه ولایتمداری مردم گیلان دانست و اضافه کرد: گیلانی‌ها با بصیرت خود در تمام عرصه‌ها پیشگام هستند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد، متذکر شد: مردم در ۹ دی به صورت خودجوش وارد میدان شدند و این حرکت انقلابی ملت ایران موجب شد تا فتنه‌گران نتوانند حرکتی علیه انقلاب اسلامی انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه