رانندگان آستارا با رهروان مکتب سرخ شهادت تجدید میثاق کردند

به مناسبت روز حمل و نقل جمع کثیری از رانندگان ، خانواده های معظم شهدا و مسوولان محلی شهرستان آستارا با آرمان های متعالی شهیدان تجدید بیعت کردند.

رانندگان آستارا با رهروان مکتب سرخ شهادت تجدید میثاق کردند

به گزارش ۸دی، به مناسبت روز حمل و نقل جمع کثیری از رانندگان ، خانواده های معظم شهدا و مسوولان محلی شهرستان آستارا با آرمان های متعالی شهیدان تجدید بیعت کردند.

گفتنی است این آیین با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
حاضران با ذکر فاتحه و نثار شاخه گل و همچنین عطر افشانی قبور شهدا یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا با پاسداشت مقام شامخ شهدا در این آیین معنوی گفت: گذشت زمان نباید باعث فراموشی حماسه آفرینی ها و جان فشانی های شهدا شود.
ایرج غنی پور با اشاره به اینکه شرکت در این آیین ها باعث زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس می شود ، افزود: شهادت قدم نهادن در مسیر الی الله است که جوانان این مرز و بوم راه انبیاء و ائمه اطهار (ع) را با شرکت در جبهه های حق علیه باطل انتخاب کردند.
وی ادامه داد: باید رهروان صدیق راه پرنور شهیدان با پیروی محض از ولایت فقیه پرچم انقلاب اسلامی را در نهایت به دست صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) بسپارند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد شهدا ، اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کم تر از شهادت نیست که شایسته است این امر از سوی همه آحاد مردم جدی گرفته شود.
شهرستان آستارا ۱۶۰ شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه