لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه آستانه اشرفیه پرداخته شده است

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

ASTANEH

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه آستانه اشرفیه پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

محمد علی رمضانی

۱.محمد علی رمضانی متولد ۱۳۴۲ در روستای  دستک، دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ که بازنشسته سپاه بوده و در سابقه اجرایی اش مدیر کلی تعاون گیلان به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

حسن-شاخصی

۲.حسن شاخصی متولد ۱۳۳۹ ، دانشجوی ارشد علوم سیاسی که در حال حاضر مشغول به کار در شرکتی خصوص بوده و در سوابق اجرایی اش عضویت در فرماندهی سپاه، مدیر عاملی شرکت ره آورد پارسیان و قائم مقامی کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج به چشم می خورد.. وی سابقه نمایندگی در دوره های پنجم و ششم مجلس را داشته و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست که البته در دوره های هفتم ، هشتم و نهم رد صلاحیت شده است.

 

سید مهدی صادق

۳.سید مهدی صادق متولد سال ۱۳۳۱ در تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع که در حال حاضر مشغول به کار در شرکت خصوصی فنی و مهندسی به عنوان مدیر عامل بوده و در سوابق اجرایی اش مدیر عاملی شرکت خصوصی پارس به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی در دوره هشتم مجلس را داشته و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم، هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست.

 

کیانوش صادق دقیقی

۴.کیانوش صادق دقیقی متولد سال ۱۳۴۱ در آستانه اشرفیه، مسلط به زبان انگلیسی و دارای مدرک دکتری پزشکی که در حال حاضر مشغول به کار در شرکت شرکتی خصوصی به عنوان مدیر عامل می باشد. وی سابقه نمایندگی دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را داشته است. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم ، هشتم و نهم انتخابات مجلس را دارا بوده که البته در دوره نهم رد صلاحیت شده است.

 

محمد حسین قربانی

۵.محمد حسین قربانی متولد سال ۱۳۴۴ در روستای پنچاه آستانه اشرفیه، مسلط به زبان انگلیسی و دارای مدرک دکتری دندانپزشکی که در سابقه اجرایی اش مشاوری استاندار به چشم می خورد و حال حاضر نماینده فعلی مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی می باشد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست.

 

جهانبخش رضاپور

۶.جهانبخش رضاپور دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی که بازنشسته فرهنگی بوده و در سوابق اجرایی اش معاونت مالی اموزش و پرورش به چشم می خود. وی سابقه نمایندگی نداشته. و تنها سابقه کاندیداتوری وی در دوره هفتم انتخابات مجلس بوده که البته رد صلاحیت شده است.

 

رضا دوست جلالی

۷.رضا دوست جلالی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت که بازنشسته سپاه بوده و در سوابق اجرایی اش فرماندهی سپاه رودسر و پست فرمانداری رودسر به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

 

کیوان حسن پور

۸.کیوان حسن پور لسکوکلایه متولد ۱۳۵۱ در آستانه اشرفیه، دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی (زراعت و نباتات) که در حال حاضر مشغول به کار در دانشگاه آزاد قزوین به عنوان مدیر منابع انسانی بوده و در سوابق اجرایی اش معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین به چشم می خورد.وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته ، اما سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را داراست.

 

رضا صالح جلالی

۹.رضا صالح جلالی ، مسلط به زبان انگلیسی و دارای مدرک دکتری ادبیات که بازنشسته وزارت نیرو بوده و در سوابقش ریاست شورای مرکزی شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان به چشم می خورد. و همچنین سابقه نمایندگی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی را دارا بوده و سابقه کاندیداتوری در دوره های ششم و هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته که البته در دوره هفتم رد صلاحیت شده است.

 

۱۰.نادر رسولی ، متولد ۱۳۴۴ در آستانه ، دارای مدرک دکتری پزشکی که هم اکنون به عنوان پزشک مشغول به کار است. و تاکنون سابقه نمایندگی نداشته ولی سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارا بوده که البته در هر دو دوره رد صلاحیت شده است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هوشنگ
جناب آقای دکتر علیرضا ترنگ نماینده محبوب و کاندیدای اصلح از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه را جا گذاشتید محقق حوزه کشاورزی و دارای کلینیک ژنتیک انسانی و مشاوره ژنتیک رای جوانان اصلاح طلب آستانه اشرفیه بزرگ و کیاشهر قهرمان : دکتر علییییرضا ترنگ
ناشناس
مهاجر
در حاشیه