بررسی گزینه های احتمالی کرسی بهارستان

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رودسر و املش

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه رودسر و املش پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رودسر و املش

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

RUDSAR

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه رودسر و املش پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

محمد مهدی رهبری املشی

۱.محمد مهدی رهبری املشی متولد سال ۱۳۳۰ در نجف دارای مدرک کارشناسی ارشد تمدن و فرهنگ اسلامی که در سابقه اجرایی اش فرمانداری رودسر و ریاست مرکز آموزش صنعت غذایی تهران موجود می باشد. ایشان هم اکنون نماینده فعلی حوزه انتخابیه املش و رودسر بوده و در دوره های دوم و پنجم سابقه نمایندگی مجلس را داشته است و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و نهم انتخابات را دارد.

اسدالله عباسی

۲.اسدالله عباسی متولد سال ۱۳۴۰ در روستای هلوکه از توابع بخش چابکسر رودسر دارای مدرک دکتری تعلیم و تربیت و برنامه ریزی درسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران که در سابقه اجرایی اش ریاست بر وزارت تعاون و مدیریت بر مدارس تهران به چشم می خورد. ایشان در دوره های هفتم و هشتم سابقه نمایندگی مجلس را داشته است و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم ، هشتم و نهم انتخابات را دارا می باشد.

علی اکبر

۳.علی اکبری متولد سال ۱۳۳۸ در دهستان ماچیان از توابع رودسر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق که هم اکنون به عنوان وکیل دادگستری مشغول به کار بوده و در سابقه اجرایی اش کارشناسی جهاد کشاوورزی تهران به چشم می خورد.وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های پنجم ، ششم و هشتم انتخابات را دارد.

علیجانی

۴.محمد علیجانی متولد اشکورات دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی که هم اکنون در وزارت نیرو شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش مدیریت بخشی از پارس خودرو به چشم می خورد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات را داراست.

 

محمد تقی نجف زاده شوکی

۵.محمد تقی نجف زاده شوکی دارای مدرک دکتری پزشکی که هم اکنون به عنوان کارمند در دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست مرکز بهداشت رودسر به چشم می خورد. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

۱۲.ابراهیم اسماعیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری که هم اکنون به عنوان کارمند آموزش و پرورش مشغول به کار است. وی تاکنون سابقه کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

 

عزت الله تقوائیان

۶.عزت الله تقوائیان متولد سال ۱۳۳۸ دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران – سازه که هم اکنون شاغل در شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون بوده و در سابقه اجرایی اش اشتغال در مسئولیت های مختلف وزارت تعاون و مدیریت کل پیگیری های ویژه ریاست جمهوری در دولت هاشمی به چشم می خورد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های ششم و هفتم انتخابات را داراست که البته در دوره هفتم رد صلاحیت شد.

نور علی عباسپور

۷.نور علی عباسپور دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی که هم اکنون به عنوان مدیر مشارکت های مردمی در وزارت نیرو شاغل می باشد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره نهم انتخابات را دارد که البته تایید صلاحیت نشد.

%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1

۸.صاحب رهبر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق که هم اکنون در شرکت های زیر محموعه وزارت نفت شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش اشتغال در وزارت نفت و صنعت و معدن به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه کاندیداتوری در انتخابات مجلس را نداشته است.

قاسم فرج پور

۹.قاسم فرج پور دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات که هم اکنون به عنوان مدرس در دانشگاه آزاد لاهیجان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست دانشگاه آزاد لاهیجان و مدیریت پست بانک استان تهران به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

مهرشاد جواهر دشتی

۱۰. دکتر مهرشاد جواهر دشتی دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی می باشد. وی هم اکنون به عنوان معاون مرکز توانمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول خدمت است. لازم به ذکر است که دکتر جواهر دشتی تاکنون سابقه کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای 8 دی نیوز، آقای جواهردشتیع دکتری مدیریت دولتی از دانشگاه تهران را دارند و هم اکنون معاون مرکز توانمند سازی معاونت علمی وریاست جمهوری است. چون می دانید رقیب قدرتمندی است چرا تخریب می کنید. هر چند فکر نمی کنم بیاد خودش در سطح یک شهرستان بی در و پیکری مثل رودسر و املش کاندید کنه. سطح ایشان همان ریاست جمهوری و وزارت است. حتماً باید از ایشان غذر خواهی کنید بابت درج مطالب کذب.
رمضانی . سیاهکلرود
بنام خدا جناب آقای دکتر جواهردشتی موفق باشید.
امیر سالار جواهردشتی در پاسخ به رمضانی . سیاهکلرود
ممنون
ناشناس
باامدن رهبری همه چیزتمام شد
بهنام
با سلام دكتر فرج پور داراي دكتري تخصصي سيستم ، برنامه محور هستند و مي توانند در شهرستان محور تغيير باشند. ايشان مدرك مرتبط و سابقه اجرايي خوبي دارند . در بين نمايندگان كل ايران شاخص هاي قابل توجهي دارند كه برايشان توفيق الهي آرزومنديم.
بهنام
آرزوي موفقيت و سلامتي براي همه عزيزان بنظر اينجانب آقاي دكتر فرج پور با برنامه آمدند و از نظر ديدگاه و تفكر و تحصيلات با بقيه عزيزان فاصله قابل توجهي دارند و جا دارد دوستان با تفكر منطقي به نفع ايشان كنار بروند كه به نفع منطقه و شهرستان و كشور مي باشد و مي تواند در مجلس در كمسيونهاي مهم عضو كار آمد باشند.
محفوظ
نماینده گی برای مردمی پاک فقط در وجود رهبری املشی مشهود است بعضی از اینا برای مقاصد.....دنبال کرسی مجلسند
ناشناس در پاسخ به محفوظ
رهبری بیست سال نماینده بودند چه کارکردند گل من شره قاضی هم مسلمان بود هم قاضی ودین دار ولی درسیاست صفر پس فقط خوب بودن کافی نیست
اصلاحات
کاندیدای جریان اصلاحات و دولت تدبیر وامید شخص آقای دکتر نور علی عباسپور هستند که برادر شهید واز خانواده معظم شهدا ودارای دکتری فلسفه تعلیم وتربیت از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران هستند...قابل توجه جنابعالی 8 دی نیوز
دوست
باسلام راجع به دکتر محمدتقی نجف زاده : سوابق کاری : مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی استان مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری گیلان ریاست مرکز بهداشت آستانه انسانی وارسته بسیار پاک دست و غمخوار مردم به عینه و از نزدیک بارها و بارها شاهداین موضوع بودم
ناشناس در پاسخ به دوست
واقعا برازنده ی مجلس است..
محفوظ
دوستان نماینده گی مردم بزرگ رودسر املش فقط برازنده آقای رهبری املشیست ...
ناشناس
دولت.مانندپدرمالباخته.است.مجلس.نماینده.توفیقی.نمیکند.نهارچیداریم..قبض.برق.گاز.شغل.ازادیها.چه.درامدی.دارن.کسایی.که.طبقه.متوسط.جامعه.هستن دارن.کمیته.امدادی.میشن.چایکارها.کشاورزا.تولیدکنندگان.گل گیاه
ناشناس
باسلام انشاءالله این دوره جناب آقای دکتر اسدلله عباسی نماینده مردم شریف و ولایتمدار، نه بی در و پیکر، رودسر و املش خواهد بود. به امید موفقیت تمامی آزادمردان خدا.
محفوظ
8سال عباسی نماینده شد جز پر کردن جیب بعضیها خدایی چه کرد جز حق را ناحق ناحق را حق کسانی که 5تا شام و رای دادن هر خانه ای 5 تا تحصیلکرده واشت دوتا دوتا بعضا مسن و ...شبانه سرکار برد مستحق ها در مانده خانه نشین شدن این نماینده همه هست؟ چه کار عمرانی کرد بار هزار رحمت به رهبری که کارهاش روسفره کشاورزان رفت
یک شوکی
اقای نجف زاده شوکی را که من و خیلی های دیگر سر جمع ده بار در روستایمان ندیدم ایشان فقط به از فوت مادرش ان در انتظار عموم خود را نشان دادن بخاطر نمایندگی مجلس حال قضاوت کنید چنین ادمی میتواند نماینده یک شهرستان شود
ناشناس در پاسخ به یک شوکی
بر خلاف نظر شما من خیلی ایشان را ملاقات کردم..بعدشم ایشون بیکار نیستن که همش روستا باشند..
محمد در پاسخ به یک شوکی
بر خلاف نظر شما من خیلی ایشان را ملاقات کردم..بعدشم ایشون بیکار نیستن که همش روستا باشند..
ناشناس در پاسخ به یک شوکی
فقط نجف زاده
بماند
باسلام خدمت دوستان عزیز ما حمایت خود را از علی اکبری اعلام میکنیم
ناشناس در پاسخ به بماند
سلام با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان
ناشناس
سلام چه انتخاباتی؟ چه تایید صلاحیتی ؟ چه نماینده صالحی؟ دیگه هیچ اعتمادی به نیست.... دکتر عباسی اختلاس میلیاردی کرد ....آبرو و حیثیت گیلان و برد .....دوباره خودشو کاندیدی کرد ....ماشاالله به این اعتماد به نفس... متاسفم برای خودمون که حافظه تاریخی مون چقدرررر ضعیفه......
محفوظ
با آمدن قهرمانی چابک نماینده مشخص شد. آقای چابک صد درصد نماینده میشوند.
رمضانی .
بنام خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات یکی از آزمونهای بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است .
ناشناس
در مقابل این همه کاندیدای معروف نجفی اصلا مدعی حساب نمیشه که هیچ بلکه حتی در اندازه ای نیست که رای دیگران را خراب کند
مرجان
با آرزومی موفقیت برای کاندایای لایق و دلسوز....رهبری.قهرمانی.عباسپور.جواهر دشتی
ارمان
?? مهندس علی مرتضی حسینیان ✅ سوابق اجرایی و مدیریتی : ?رییس شورای اسلامی شهر رودسر " دور دوم " با کسب اکثریت قاطع آرای مردمی ?مدیریت طراحی و اجرایی پروژه های سدهای بزرگ غرب کشور ? مهندس ناظر اجرای سد انحرافی پلرود شهرستان رودسر ?مشاوره در طراحی استراتژیک و جذب سرمایه گذاری های خارجی در بخش خصوصی. ✳️حامیان مردمی مهندس علی مرتضی حسینیان ✳️
جوان اریایی
خدا [...] را لعنت کنه فقط شکم خود و اطرافیان مفت خورش را پر می کنه و یه سری مردم ساده لوح دوباره بهش رای میدن بازم از همشون سالم تر اقای رهبری هستن که حداقل پولی از بیت المال نمیخورن تو ده سالی که بوده حتی یه مورد هم حق مردمو نخورده و الا کدوم نماینده کاری میکنه خدایی
علی
امید وارم بانوان سرزمین گرانقدر ما بیشتر مشارکت داده شوند و دیده شوند .خانم مهندس سیگارودی کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی رودسر_املش با28 سال سابقه کار دردانشگاه های علوم پزشکی مشهد و دانشگاه فردوسی و دانشگاه تربیت مدرس تهران یکی از گزینه های مطرح این دوره است.
ناشناس
بين اصلح واصلح، تکلیف اصلح تر.
ناشناس
بين اصلح واصلح تر، تکلیف اصلح تریا بدوبدو تکلیف بد
ناشناس
بين اصلح واصلح تر تکلیف اصلح تر وبین بدوبدتر،بد
دانش پیل افکن
بين اصلح واصلح تر تکلیف اصلح تر وبین بدوبدتر،بد
دانش پیل افکن
به جای اینکه ازیکی شون طرفداری کنید ببینیدکی، چگونه وچرابه درشهرمون میخوره درپناه یزدان پاک، پاکان مقربه انجام وظیفه شوند
امیر سالار جواهردشتی
ممنون
در حاشیه