حواشی روز دانشجو در املش/سخنران با پیامک برنامه اش را لغو کرد!!!+عکس

به مناسبت روز دانشجو مراسمی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برگزار شد ولی سخنران از پیش تعیین شده این مراسم با پیامکی برنامه اش را لغو نمود.

حواشی روز دانشجو در املش/سخنران با پیامک برنامه اش را لغو کرد!!!+عکس

به گزارش ۸دی به نقل از خبرنگار املش ما ، صبح امروز بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو  مراسمی را تنها واحد دانشگاهی شهرستان املش در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برگزار  و از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش بعنوان سخنران این مراسم دعوت نموده بود.

پس از اجرای  برنامه های اولیه مراسم ، یکی از برگزار کنندگان به روی جایگاه آمد و عدم حضور سخنران اصلی برنامه را خبر داد و با عذرخواهی از حضار سخنران جدید این مراسم نماینده ولی فقیه سپاه املش را معرفی و دعوت به سخنرانی در این مراسم نمود.

حجت الاسلام تقی پور باتبریک روز دانشجو  گفت: وظایف دانشجویان در همه دوران ها خطیر  بوده و امروزه بیش از پیش باید در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

مراسم روز دانشجو در املش

وی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان های دانشجویی باید در دانشگاه ها پررونق بشود زیرا که با وجود نقد ها میتوان مشکلات جامعه را شناسایی و راهکار برای آن پیدا نمود.

پس از پایان مراسم به سراغ مسئولین برگزاری مراسم رفتیم و جریان عدم حضور حجت الاسلام پاکیزه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه را در این مراسم جویا شدیم که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ساعت ۱۱ شب گذشته پیامی از جناب پاکیزه بر روی تلفن همراهم منتشر شد که وی از عدم حضورش در این مراسم خبر داده بود .

پیامک پاکیزه از عدم حضور روز 16 آذر

اما جلسه ای که حجت الاسلام پاکیزه از آن یاد کرد و مهمتر از حضورش در سخنرانی روز دانشجو بود ، چهارمین همایش وقف و رسانه که در آستانه هفته وقف در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در تصویر ذیل حضور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان رودسر و املش در این جلسه مهم والزامی را مشاهده می فرمائید.

پاکیزه در جلسه وقف و رسانه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه