صبر و استقامت خانواده های شهدا نمادی از صبر و استقامت حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا

در ادامه اجرای طرح سپاس،طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان با خانواده شهیدان یوسفی دیدار کردند.

صبر و استقامت خانواده های شهدا نمادی از صبر و استقامت حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا

به گزارش ۸دی، در ادامه اجرای طرح سپاس،طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان “محمود، محمد و قدرت الله یوسفی” با مادر گرانقدر این شهیدان و سایر اعضای خانواده معظم آنان دیدار و گفتگو کرد.
سردار عبدالله پور در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا به ویژه مادران شهدا گفت: صبر و استقامت خانواده های شهدا به ویژه مادران شهید و همسران آنان نمادی از صبر و استقامت حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا است .
وی اظهار داشت: این دلاورمردیها، ولایتمداری ها، بصیرت و موقعیت شناسی شهدا مانند حدیثی گرانمایه و مشعلی هدایت کننده سینه به سینه به نسل های آینده چون چراغی نمایانگر منتقل خواهد شد و این بالندگی و افتخار برای ما بس است که خادم چنین خاندانی هستیم .
گفتنی است، شهیدان معظم “محمود، محمد و قدرت الله یوسفی” به ترتیب در سال های ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه، ۱۳۶۳ در مریوان و ۱۳۶۴ در منطقه اشنویه به شهادت رسیدند.
همچنین در این روز مدیرکل به همراه معاون فرهنگی بنیاد استان و رییس بنیاد شهید شهرستان رشت با حضور در منزل رامین مرادی جانباز گرانقدر جنگ تحمیلی با وی دیدار نمود.

n00144419-b

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه