گیلان به رتبه برتر کشور در توسعه دولت الکترونیک دست یافت

بر اساس ارزیابی عملکرد اداره های کل استان ها ی کشور،حوزه فن آوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در ردیف پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

گیلان به رتبه برتر کشور در توسعه دولت الکترونیک دست یافت

به گزارش ۸دی، بر اساس ارزیابی عملکرد اداره های کل استان های کشور،حوزه فن آوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در ردیف پنج استان برتر کشور قرار گرفت .

حجت اله دارابی مشاوروزیر و رییس مرکزفناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن قدرشناسی از مراعات شاخص های خاصه فناوری و اطلاعات و ارتباطات حوزه فناوری در سال گذشته از علیرضا جنتی که مسئولیت واحد انفورمایتک اداره ورزش و جوانان استان گیلان را عهده دار است تشکر کرده و آرزوی رشد و توسعه دولت الکترونیک را در سال جاری برای استان نموده است .

حبیب جهانی با ابراز رضایتمندی کامل از عملکرد واحد انفورماتیک اداره کل ورزش و جوانان استان، ارتباط موثروسازنده آقای جنتی را در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک قابل تقدیر دانست و گفت : با توجه به امکانات موجود برای توسعه دولت الکترونیک در سطح استان گیلان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

علیرضا جنتی به مدت بیش از ده سال است که مسئولیت ساماندهی امور رایانه و دولت الکترونیک را در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بر عهده دارد .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه