دومین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بندرانزلی برگزار شد

دومین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ۴.۵ میلیمتری با شرکت ۵۰ تیرانداز در رده های سنی زیر ۱۵ و بالای ۱۵ سال، در سالن تیراندازی اداره ورزش و جوانان انزلی برگزار شد.

دومین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بندرانزلی برگزار شد

به گزارش ۸دی ،  در پایان این مسابقات در گروه زیر ۱۵ سال سعید عضد آزاد ، محمد حسین اسماعیل زاد و آرین قهرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در گروه بالای ۱۵ سال نیز مصطفی مستان، هادی سلیمانی و هادی قدیری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
سرمربی تیم تیراندازی انزلی در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت : دراین دوره از مسابقات با همکاری مشترک اداره ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران، حدود ۵۰شرکت کننده حضور داشتند که ۲۴نفر افراد زیر۱۵سال و ۲۶نفر بالای ۱۵سال بودند.
رنجبری با انتقاد ازکمبود چشمگیر امکانات در هیات تیراندازی انزلی گفت:تاکنون سه اسلحه ای که در زمان افتتاح هرسالن تیراندازی بعنوان سهمیه آن سالن اهدا می شود، به این سالن اختصاص داده نشده است.
وی قیمت هرتفنگ بادی استاندارد را بین ۱۸تا ۲۰میلیون تومان و تپانچه را از شش تا هشت میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: با پیگیری های رئیس جدید اداره ورزش و جوانان انزلی، قول مساعد داده شد که تا دو ماه آینده یک عدد تپانچه به این هیات تحویل شود اما هنوز وضعیت دو سلاح دیگر مشخص نیست.
بندرانزلی جزو پنج شهر گیلان است که دارای سالن تیراندازی بوده و در بخش بانوان توانسته پس از رشت، مقام دوم تیمی را در استان از آن خود کند.
این هیات دارای هشت عضو مرد و ۱۰عضو زن است که علاقه مندان به فراگیری این ورزش می توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به هیات تیراندازی و پرداخت ماهیانه ۳۰ هزارتومان، به مدت دو روز درهفته در این سالن به تمرین بپردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه