آتشسوزی در جنگل های ویسادار رضوانشهر+ تصاویر

آتش سوزی های زنجیره ای در ۱۲ ساعت گذشته، جنگل های ویسادار رضوانشهر را خاکستر می کند. این آتش سوزی ها که در مناطق ویسادار رضوانشهر بوقوع پیوست، بخش عظیمی از پوشش گیاهی و همچنین جانوارن منطقه را به کام خود میکشد.

آتشسوزی در جنگل های ویسادار رضوانشهر+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر ، آتش سوزی های زنجیره ای در ۱۲ ساعت گذشته، جنگل های ویسادار رضوانشهر را خاکستر می کند. این آتش سوزی ها که در مناطق  ویسادار رضوانشهر بوقوع پیوست، بخش عظیمی از پوشش گیاهی و همچنین جانوارن منطقه را به کام خود  میکشد.

حمید رضا امام پناهی در گفتگو با رضوان خبر افزود : با هماهنگی هایی که از ساعات اولیه شروع حریق انجام شده است در بخشهایی از این مناطق، آتش بوسیله ماموران منابع طبیعی ، حلال احمر و بسیج و نیروهای مردمی و شماری از نیروهای دولتی در حال خاموش شدن میباشد  ولی بدلیل خشک بودن پوشش منطقه و وزش باد، آتش همچنان در حال پیشروی است.
متاسفانه بدلیل عدم وجود امداد هوایی و همچنین تجهیزات اطفا هوایی، عملیات خاموش کردن آتش با لوازم ابتدایی و به کندی در حال انجام است.

وی در ادامه گفت : با هماهنگی های بعمل آمده با منابع طبیعی استان نیروهای استان نیز برای کمک عازم رضوانشهر شده اند و در صورت نیاز هماهنگی هایی نیز جهت استفاده از بالگرد انجام شده است .

این خبر در حال تکمیل می باشد.

انتهای پیام /

05

07

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه