حذف یارانه اقشار پردرآمد توسط دولت ادامه دارد/حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی و نمایند مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره روند اجرایی یارانه ها و نحوه ی حذف افراد از دریافت یارانه نقدی داده است.

حذف یارانه اقشار پردرآمد توسط دولت ادامه دارد/حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد

به گزارش ۸دی،ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت؛ درباره نحوه حذف یارانه نقدی برخی افراد از سوی دولت اظهار داشت: حذف یارانه پردرآمدها بر پایه برنامه و بودجه سال ۹۴ در حال انجام است و برای اجرای مراحل بعدی باید دید برنامه دولت در سال آینده چیست.

ندیمی در پاسخ به این سوال که آیا حذف بخشی از یارانه بگیران در سکوت خبری انجام می گیرد؟ گفت: بر طبق قانون دولت باید با در نظر گرفتن متوسط در آمد، خانوار پر در آمد را از دریافت یارانه نقدی حذف کند.

وی ضمن اشاره به اینکه عده ای مستحق دریافت یارانه نقدی نمی باشند خاطرنشان کرد: حذف افراد از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی باید بر اساس میزان درآمد معمول جامعه باشد و افرادی که در آمدی بالا دارند نباید یارانه نقدی دریافت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نحوه اطلاع رسانی در مورد حذف یارانه نقدی گفت: در حال حاضر حذف افراد از لیست دریافت یارنه نقدی خوشه ای یا صنفی نیست و چون افراد و خانوار تک به تک مورد بررسی قرار می گیرند و خیلی نمی توان اطلاع رسانی دقیق و کلی داشت اما به هر حال حذف افراد باید به اطلاع خانوار برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه