آبروی اعضای شورای رشت در گرو پروژه پیاده راه‌سازی است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: پروژه پیاده راه‌سازی در شمال کشور نظیر ندارد و آبروی اعضای شورای شهر رشت در گرو این پروژه است.

آبروی اعضای شورای رشت در گرو پروژه پیاده راه‌سازی است

به گزارش ۸دی، اسماعیل حاجی‌پور در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: پروژه پیاده راه‌سازی در شمال کشور نظیر ندارد و طبق نظر کارشناسان باید در مدت ۹۶ روز آینده افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در بهره‌برداری از پروژه پیاده‌ راه‌سازی برای شهروندان قابل قبول نیست، تصریح کرد: رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه فوق‌العاده روز سه‌شنبه هفته جاری از شهردار بخواهد تا تمام عوامل اصلی اجرای پروژه پیاده راه‌سازی را برای پاسخگویی به سئوالات اعضای شورا به صحن شورا بیاورد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت حضور شهردار در جلسه این شورا را ضرورت دانست و گفت: شهردار رشت موظف است هر زمان که اعضای شورا از او برای پاسخگویی به سئوالات خود دعوت کنند در صحن شورا حضور یابد.

ضرر ناهماهنگی در پروژه پیاده‌ راه‌سازی به شهروندان می‌رسد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: ناهماهنگی در اجرای پروژه پیاده راه‌سازی به ضرر شهر و شهروندان است و باید نظارت بیشتری بر روند این پروژه صورت گیرد.

مجید رجبی با بیان اینکه شهردار رشت معاون عمرانی خود را به عنوان کارفرما به پیمانکاران معرفی کرده‌است، افزود: شخص دیگری را نیز به عنوان مسئول اجرا و ناظر پروژه معرفی کرده که جزو زیرمجموعه معاونت عمرانی شهرداری نیست.

وی ادامه داد: این موضوع موجب اختلاف نظر شده و فرد منتسب از معاون عمرانی شهردار حرف‌شنوی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه این ناهماهنگی‌ها بر کیفیت کار اجرایی پروژه تاثیر می‌گذارد، گفت: در چنین شرایطی شهر و شهروندان متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: اخیراً شنیده شده که قرار است معاونت عمرانی شهرداری رشت منحل شود و از رئیس شورا می‌خواهیم از مشاور، پیمانکار، مجری طرح و شهردار رشت برای پاسخگویی درباره موضوعات پیرامون اجرای پروژه پیاده راه‌سازی رشت در صحن شورا دعوت کند.

 در جلسه مذکور با اهدای کمک ۱۰ میلیون تومانی به جمعیت زنان استان به منظور برگزاری همایش ملی انجمن زنان مدیر کارآفرین موافقت شد.

میزبانی این همایش با هدف معرفی شیوه‌های نوین تجاری‌سازی، ایده‌ها و قوانین تسهیل‌کننده درحوزه کسب و کار و … برگزار می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه