مادر شهید سیرت نیا : سعادت شهادت نصیب اسماعیل شد

مادر شهید اسماعیل سیرت‌نیا با بیان اینکه شهادت اسماعیل را در خواب دیده بودم، گفت: شهادت سعادتی بود که نصیب پسرم اسماعیل شد و از او خواستم شفاعت مرا به حضرت فاطمه (س) کند.

مادر شهید سیرت نیا : سعادت شهادت نصیب اسماعیل شد

به گزارش ۸دی، مادر شهید اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با خانواده این شهید درباره شهادت فرزندش، اظهار کرد: شهادت سعادتی بود که نصیب پسرم اسماعیل شد.

وی با بیان اینکه اسماعیل هنگام اعزام به سوریه مرتب سفارش می‌کرد مراقب خودم باشم، افزود: اسماعیل در مدت ۲۹ روزی که اعزام شده بود هر روز با من تماس می‌گرفت.

مادر شهید سیرت‌نیا اضافه کرد: روز سی‌ام اعزامش خواب دیدم اسماعیل من شهید شده و هرچه زنگ می‌زدم موفق نمی‌شدم با پسرم حرف بزنم و به پدرش گفتم اسماعیل شهید شده است.

وی به لحظه دیدارش با پیکر شهید اسماعیل سیرت‌نیا اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که برای دیدن روی پسرم رفتم سرم را روی سینه‌اش گذاشتم و گفتم سید جان حالا شما باید شفاعت مرا به خانم حضرت فاطمه (س) کنید.

پدر شهید سیرت‌نیا نیز شهادت را سعادت بزرگی برای فرزندش دانست و گفت: بنده در ۱۲ عملیات شرکت کردم و در هفت عملیات مجروح شدم اما لیاقت شهادت نصیب من نشد.

وی با بیان اینکه اسماعیل در راه حفاظت از اعتقادات خود به شهادت رسید، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم براساس ذهن‌های پاک و غیرت حسینی در جبهه مقابله با تروریسم و استکبار جهانی قرار گرفتند تا از حریم دین و اعتقادات خود دفاع کنند.

به گزارش ۸دی، شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و از شهدای مدافع حرم در گیلان بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط تکفیری‌ها به شهادت رسید.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه