فعالیت مرز آستارا ۲۴ ساعته شد 

مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از اداره‌کل گمرک شهرستان آستارا گفت: فعالیت مرزهای آستارا، جلفا و بیله‌سوار براساس مصوبات کمیسیون‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به صورت ۲۴ ساعته شدند.

فعالیت مرز آستارا ۲۴ ساعته شد 

به گزارش ۸دی، حسین کاخکی عصر امروز در جریان بازدید از اداره‌کل گمرک این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت مرزهای آستارا، جلفا و بیله‌سوار براساس مصوبات کمیسیون‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به صورت ۲۴ ساعته شدند.

وی با بیان اینکه ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرزهای آستارا، جلفا و بیله‌سوار براساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مقامات هم‌مرز به صورت رسمی از امروز آغاز می‌شود گفت: هماهنگی برای ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرزهای آستارا، جلفا و بیله‌سوار دو طرفه بوده و مقامات گمرک جمهوری آذربایجان نیز دراین‌باره همکاری کرده‌اند.

مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استقرار گمرک در بارانداز ریلی آستارا-آستارا افزود: برای تبادل اطلاعات بین گمرک آستارای ایران و جمهوری آذربایجان به زیرساخت‌هایی در بارانداز ریلی آستارا- آستارا نیاز داریم که امیدواریم شرکت طرف قرارداد این زیرساخت‌ها را فراهم کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه