سوتی روزنامه ی اصلاح طلب، جهاني شد:

آبزرور : کلینتون ترامپ را شکست داد، البته در یک روزنامه ایرانی !

در گزارش این رسانه غربی آمده است : «کلینتون ترامپ را شکست داد! خوب مثل اینکه از نظر یک روزنامه ایرانی چنین بوده است.»

آبزرور : کلینتون ترامپ را شکست داد، البته در یک روزنامه ایرانی !

به گزارش ۸دی، گاف روزنامه های مدعی اصلاحات که با ذوق زدگی مفرط به استقبال پیروزی هیلاری کلینتون رفته و تیترهای صفحه نخست روز پس از انتخابات در آمریکا را به پیروزی وی اختصاص داده بودند جهانی شده و در یک مورد روزنامه آمریکایی آبزرور نوشت : کلینتون ترامپ را شکست داد ؛ در یک روزنامه ایرانی !
نشریه آمریکایی «آبزرور» در گزارشی به انتشار مطلب روزنامه «خبر جنوب»، درباره اعلام هیلاری کلینتون به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است.
در گزارش این رسانه غربی آمده است : «کلینتون ترامپ را شکست داد! خوب مثل اینکه از نظر یک روزنامه ایرانی چنین بوده است.»
آبزرور نوشته است «در حالی که قطعا بسیاری از روزنامه ها، از نتیجه انتخابات روز سه شنبه(آمریکا) ناراحت و نگران شدند، حداقل یک روزنامه پیدا شد که این نتیجه را انکار کند.»
آبزرور در ادامه نوشت: «خبر جنوب در صفحه اول خود گزارشی از قبل آماده شده را درباره نتیجه مورد انتظار انتخابات منتشر کرد.»
آبزرور در پایان با اشاره به واکنش روزنامه خبرجنوب به این گاف بزرگ پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آورده است : «وبسایت روزنامه خبر جنوب گزارش خود را به روز کرد و پس از آن در یک گزارش به این موضوع پرداخت که چطور یک شخص «ناشناخته»، «مورد استهزا قرار گرفته» و «منفور» توانسته در انتخابات پیروز شود»!
گفتنی است چهارشنبه هفته گذشته در حالی که هنوز نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص نشده بود روزنامه های نزدیک به جریان اصلاحات به استقبال پیروزی کلینتون رفتند تا گاف بزرگی را رقم بزنند .
روزنامه خبر جنوب که روزنامه ای محلی و منتسب به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است، در تیتر اول خود ، قاطعانه از پیروزی کلینتون در انتخابات خبر داده بود! نکته قابل توجه اینکه این روزنامه ، بالاترین میزان یارانه مطبوعات در دولت یازدهم را به خود اختصاص داده بود!
در این روز دیگر روزنامه های اصلاح طلب همچون شرق ، روزان ، آسیا و …نیز بر پیروزی قاطع کلینتون تاکید کرده بودند! البته نباید از نظر دور داشت که کلینتون در سال ۸۸ از فتنه گران حمایت کرده بود و شاید در این ایام روزنامه های زنجیره ای با این خوش خدمتی ، می کوشیدند آن محبت های مادرانه را جبران کنند!

1221

 

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه