از مواضع انقلابی آیت الله قربانی متشکریم/ حرکت در جهت خلاف اهداف انقلاب با پاسخی محکم رو به رو خواهد شد

سردار علیزاده گفت: متاسفانه جریانی که در دستگاه اجرایی حاکم است معیار انتخاب مدیران را گرایش حزبی و سیاسی در نظر گرفته نه شایسته سالاری.

از مواضع انقلابی آیت الله قربانی متشکریم/ حرکت در جهت خلاف اهداف انقلاب با پاسخی محکم رو به رو خواهد شد

سردار علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی ۸دی از مواضع انقلابی آیت الله قربانی در نماز جمعه ی این هفته تشکر کرد و همچنین در خصوص هشدارهای ایشان در مورد افشاگری افزود: آیت الله قریانی به عنوان نماینده ولی فقیه استان گیلان که محقق، پژوهشگر و سیاستمدار نیز می باشد و همچنین سابقه تاریخی که در مبارزات انقلابی دارد از آشنایی خوبی در خصوص  همه ی اینگونه صحنه های انحرافی برخوردار است و  افشاگری های ایشان می تواند در خصوص بسیاری از موارد از جمله افرادی که مطالبات رهبری را نادیده می گیرند انجام پذیرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تاکیداتی که آیت الله قربانی در خصوص خطر جا بجایی و حذف مدیران ارزشی داشتند قطعا مطالب بعدی هم که خواهند گفت می تواند در همین راستا باشد.

سردار علیزاده همچنین اشاره کرد: متاسفانه جریانی که در دستگاه اجرایی حاکم است معیار انتخاب مدیران را گرایش حزبی و سیاسی در نظر گرفته نه شایسته سالاری.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: این آقایان در ظاهر دم از ولایت می زنند اما در عمل آنچه که انجام می دهند درست مقابل ولایت است. رهبری تاکید کردند که “نیروهای ارزشی را با چوب اعتدال نرانید زیرا همین ها هستند که در روز حادثه از انقلاب دفاع می کنند” اما این آقایان گوششان بدهکار نیست و توجهی نمی کنند. دولت جمهوری اسلامی ارثیه پدری هیچکس نیست، این نظام ثمره ی خون های ۱۴۰۰ ساله تاریخ اسلام است. ما حقیقتا دوست داریم همه ی دولت ها موفق باشند اما این تحقق نمی یابد مگر اینکه اندیشه های اسلامی در دستور کار قرار گیرد نه سکولاریسم و بی دینی و بی بند و باری و فساد…

سردار علیزاده اظهار داشت: این آقایان بدانند که نیروهای انقلاب با تمام توان حرکاتشان را زیر نظر دارند و آن جایی که نیاز به عکس العمل باشد با کسی تعارف نخواهند کرد و اگر بخواهند راه دیگری به غیر از تحقق منافع انقلاب را در پیش بگیرند و افراد فاسد را سر کار بیاورند و آرمان های امام و مردم را زیر سوال ببرند قطعا با پاسخ محکم و استوار نیروهای انقلاب رو به رو خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه