رکود اقتصادی به سیاست های دولت در کاهش نقدینگی بر می گردد/ بنگاه های اقتصادی در جبهه اقتصاد مقاومتی فعال شوند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت فقط از مهار تورم حرف می زند، گفت: بنگاه های اقتصادی باید حمایت کننده مالی تولید داخلی باشند و در جبهه اقتصاد مقاومتی فعال شوند.

رکود اقتصادی به سیاست های دولت در کاهش نقدینگی بر می گردد/ بنگاه های اقتصادی در جبهه اقتصاد مقاومتی فعال شوند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: متاسفانه در دوسالی که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد نسخه ای گره گشا برای رفع مشکلات، درمان کمبود ها و خلاء های اقتصادی کشور ارائه نشده است.

نسخه اقتصادی دولت درمان کننده مشکلات حوزه اقتصاد نیست

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت و وزیر اقتصادی دولت یازدهم هر بار که سخنرانی می کنند از مهار تورم حرف می زنند این در حالی است که نسخه اقتصادی دولت درمان کننده مشکلات حوزه اقتصاد نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه رکود اقتصادی به بحث سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه نقدینگی بر می گردد، اضافه کرد: کاهش رقم نقدینگی در بستر سیاست های اقتصادی دولت رکود اقتصادی را به همراه دارد.

اقتصاد مقاومتی تنها کلید بازگشایی قفل مشکلات اقتصادی کشور

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کلید اقتصاد مقاومتی را برای باز شدن قفل مشکلات اقتصادی کشور معرفی کرده اند، ابراز کرد: این سیاست آینده اقتصاد کشور را حتی با وجود تحریم ها روشن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نباید نسبت به اقتصاد مقاومتی بی تفاوت باشد، اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی باید منبع حمایت کننده مالی تولید داخلی بوده و در جبهه اقتصاد مقاومتی فعال شوند بنابراین نخست باید تکلیف بنگاه های اقتصادی را روشن کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه