جوادلاریجانی: مسئولین آنطور که باید مسأله نفوذ را جدی نگرفته اند

من معتقدم که مسئولین هنوز آنطور که باید مسأله نفوذ را جدی نگرفته اند ولی به آن اعتقاد دارند.

جوادلاریجانی: مسئولین آنطور که باید مسأله نفوذ را جدی نگرفته اند

به گزارش ۸دی، به نقل از جام نیوز، محمد جواد لاریجانی در گفتگوی ویژه خبر پنج شنبه شب حاضر شد و به سوالات مجری پاسخ گفت.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، در مورد گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران گفت: آمریکا در قد و قواره ای نیست که بخواهد در زمینه حقوق بشر اظهار نظر کند آمریکایی که مهد نژادپرستی و اسلام هراسی است.

وی ادامه داد مسأله حقوق بشر یکی از بدشانس ترین موضوعات جهانی است چراکه بدنام ترین و ناقض ترین نسبت به حقوق بشر در بین حکومت های جهان در مورد آن صحبت می کنند و مدعی می شوند.

حقوق بشر یکی از مکانیزم های هم نفوذ است و هم فشار. مکانیزم نفوذ است به این معنا که خیلی راحت دل می برند و دم از آزادی می زنند و می گویند بگذارید هرکسی حرفش را بزند در حالی که بزرگترین دیکتاتوری های منطقه از نزدیکترین دوستان آمریکا هستند.

اگر آمریکایی ها رسالتشان بردن آزادی به ملت هاست پس چرا دوستان نزدیکشان دیکتاتوری هایی هستند که حق آزادی نمی دهند.

پس حقوق بشر یک دکوری است برای فریب، که یکی از منافذ نفوذ به حساب می آید و از طرف دیگر یک چهارچوبی است برای اعمال فشار به ملت ها.

خشونت آمریکا همان تیپ خشونت صهیونیستی و تیپ خشونت داعشی است. همانطور که در اخبار امروز هم نشان داده شد که سربازان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به رگبار بستند این همان خشونت داعش است. و در آمریکا هم رفتاری که پلیس آمریکا با مردم دارد دقیقا همینطور است.

محمدجواد لاریجانی، پرونده جیسون رضائیان را یک پرونده قضائی خواند و گفت پرونده این شخص دارای چند بعد است یک بعد آن، بحث اتهامی است که در مورد ایشان مطرح است که برای تاثیرگذاری در حوزه های تصمیم گیری آمده بوده است و این جدید هم نیست کما اینکه در فتنه ۸۸ هم بودند کسانی که دوره هایی دیده بودند و آمده بودند و در ایران در دانشگاه و در بعضی از ستادهای انتخاباتی و با بعضی از مسئولین جلسه می گذاشتند.

وی همچنین درباره شایعه معاوضه جیسون رضائیان با زندانیان ایرانی در زندان های آمریکا گفت وقتی محاکمه جیسون رضائیان بصورت شفاف و روشن برگزار شده است بنابراین نیازی به معامله نیست و ما معتقدیم که ایرانیان بطور ظالمانه در آمریکا زندان هستند و خودشان اتهام زدند و خودشان هم به زندان انداخته اند و لذا این خط تبلیغی می خواهد بگوید سیستم قضایی ما معامله گر است درحالی که من همینجا می گویم سیستم قضایی ما قطع نظر از این مسائل و مطابق با قانون کارش را ادامه خواهد داد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت هرچقدر مسأله نفوذ را جدی بگیریم استقلال و توانمندی کشورمان را در آینده تضمین کرده ایم و باید در همه زمینه ها خصوصا هسته ای باید جلوی هرگونه نفوذی را گرفت. من معتقدم که مسئولین هنوز آنطور که باید مسأله نفوذ را جدی نگرفته اند ولی به آن اعتقاد دارند.

افکار عمومی در این زمینه بسیار مهم است و صداوسیما در این زمینه برنامه های خوبی دارد و رویش های خوبی در این زمینه انجام شده است و فضای مجازی هم میدانی است برای نیروهای پرتوان حزب اللهی که باید از آن استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه