جلوگیری از قدرت گرفتن مقاومت حربه دشمن در تحریم ها با این جنس توافقنامه بود

کارشناس ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: ماده پنج توافقنامه هسته ای را نمی پذیریم و اگر مجلس شورای اسلامی بپذیرد زیر خلع سلاح مقاومت را امضاء کرده است.

جلوگیری از قدرت گرفتن مقاومت حربه دشمن در تحریم ها با این جنس توافقنامه بود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران»، حسین الله کرم عصر امروز در سلسله جلسات دشمن شناسی در مهدیه رشت، با بررسی متن توافق هسته و قطعنامه ۵۹۸، اظهار کرد: حزب الله لبنان ابزار بازدارنده ما در برابر حمله دشمن است و باید بدانیم رسیدن به جنگ طرح آمریکایی ها در برخورد با ایران در توافقنامه ۱+۵ برخلاف قطعنامه۵۹۸ است.

وی با بیان اینکه اوباما هفته گذشته در دیدار با یهودیان آمریکا قول نابودی ایران اسلامی را در ۱۰ سال آینده داد و ابراز کرد: در این راستا اوباما رمز گشایی کرد و این را مطرح کرد که بوش برنامه ای برای حمله به ایران نداشت.

عضو ارشد مرکز تحقیقات دکترین راهبردی و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: آنها دنبال نابودی مقاومت هستند زیرا می دانند که اگر به ایران اسلامی حمله کنند حزب الله تل آویو را با خاک یکسان می کند.
الله کرم اسرائیل را گروگان امنیتی ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: ایران پنج سال نمی تواند تسلیحات نظامی تولید و در خارج از کشور به فروش برساند و حق آزمایش موشک با کلاهک هسته ای را ندارد.

عضو ارشد مرکز تحقیقات دکترین راهبردی و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، ابراز کرد: جلوگیری از قدرت گرفتن مقاومت حربه دشمن در تحریم ها با این جنس توافقنامه بود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از آژانس انرژی هسته ای برای بازرسی ها در ایران مستقر خواهند شد، گفت: آمریکایی ها ۱۵۰ میلیارد دلار در کشور های منطقه سرمایه گذاری کردند تا آنها ایران اسلامی را نابود کنند.

وی گفت: آنهایی که می گویند نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران بدانند اگر دست از حمایت مقاومت برداریم با حمله دشمن دیگر جانی نیست که آن را فدا کنیم .
عضو ارشد مرکز تحقیقات دکترین راهبردی و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: ماده پنج توافقنامه هسته ای را نمی پذیریم و اگر مجلس شورای اسلامی بپذیرد زیر خلع سلاح مقاومت را امضاء کرده است.

الله کرم با بیان اینکه ملت ایران در این راستا برخلاف دوران امام حسن (ع) باید بصیرت سیاسی داشته باشند، گفت: متاسفانه طرح خاتمی در این راستا تنش زدایی با اسرائیل بود و باید بدانیم رئیس جمهور اسرائیل گرا از داخل ایران می گرفت .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه