از اکران و نمایش تولیدات آموزشگاه های هنری حمایت می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: زمینه لازم را برای اکران و نمایش تولیدات آموزشگاه ها هنری فراهم خواهیم کرد.

از اکران و نمایش تولیدات آموزشگاه های هنری حمایت می شود

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسن پور در ادامه بازدید از آموزشگاه های سینمایی و نمایش شهرستان رشت ، عصر چهارشنبه ۷ مرداد در آموزشگاه های نمایش صحنه ، گیلان و آموزشگاه سینمایی هفت حضور یافت و با مدیران مسئول این آموزشگاه ها دیدار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در این دیدارها ، ضمن بیان اینکه ، اثر هنری باید به آینده بنگرد گفت : بی شک بن مایه‌ و جهان درونی هر اثر هنری باید متاثر از فضای اجتماعی زمان خود باشد اما نباید مماس با زمان حال حرکت کند بلکه هنرمند در خلق هر اثر هنری باید شیوه تفکر مخاطب را بر آن دارد تا به آینده بنگرد.

وی ، حمایت از تولید و نمایش و اکران تولیدات هنری آموزشگاه ها را در امتداد هم دانست و افزود : در واقع دیده شدن هر اثر هنری می تواند به گسترش انگیزه های لازم جهت تولید آن تحقق بخشد و ما در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تلاش خواهیم کرد تا از اکران و نمایش تولیدات آموزشگاه های هنری حمایت شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان اشاره کرد و گفت: وظایف این شورا اعم از صدور مجوز آموزشگاه های آزاد هنری ، درجه بندی آموزشگاه ها و نظارت برعملکرد و فعالیت آنها ، می تواند در بهبود فضای آموزشی نقش موثری داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود : تفکیک فعالیت آموزشگاه های سینمایی و نمایش از یکدیگر ، صدور کارت صلاحیت تدریس به مربیان ، ارائه سرفصل های آموزشی ، صدور گواهینامه پایان دوره ها و نظارت بر فضا و مکان آموزشگاه های هنری از جمله فعالیتهایی است که توسط این شورا انجام خواهد پذیرفت که امیدواریم با اجرایی شدن همه ظرفیت های این شورا ، بخش مهمی از دغدغه آموزشگاه های سینمایی و نمایش بر طرف شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه