دومین عامل درگیری در پارک دانشجو “رشت” دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری دومین عامل درگیری پارک دانشجوی رشت خبر داد.

دومین عامل درگیری در پارک دانشجو “رشت” دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ سید رسول صمدی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با جمع کردن تعدادی از اراذل و اوباش قصد ایجاد درگیری در پارک دانشجوی رشت را دارد، بلافاصله اکیپ های عملیاتی این پلیس بعد از صحت و سقم خبر با اخذ مجوز قضایی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان افزود: متهم اصلی که بعد از رویت ماموران خود را در داخل دریاچه موجود در پارک انداخته بود بعد از چندین دقیقه با تدبیر خاص پلیسی از داخل آب به بیرون هدایت و دستگیر کردند.

سرهنگ صمدی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده یکی دیگر از عاملان درگیری پارک دانشجو بوده، بیان داشت: بعد از دستگیری، متهم به بزه ارتکابی خود معترف و جهت سیر مراحل تکمیلی بیشتر تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان مجددا از همکاری شهروندان گیلانی با پلیس امنیت عمومی در خصوص شناسایی افراد لااوبالی و اراذل و اوباش تشکر نموده و از همشهریان خواست، در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعا با ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری این افراد اقدام گردد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه