متن کامل مذاکرات باید در مجلس بررسی شود/ تخریب تیم قبلی هسته ای با هدف عقده گشایی حزبی

نماینده مردم رشت گفت: برخی اوقات به حدی تیم مذاکره کننده قبلی را تخریب می کنند در حالی که انگار یادشان رفته اگر مقاومت و ایستادگی ملت و تیم قبلی هسته ای ایران نبود اکنون چیزی برای معامله و توافق نداشتیم.

متن کامل مذاکرات باید در مجلس بررسی شود/ تخریب تیم قبلی هسته ای با هدف عقده گشایی حزبی

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای و توافق اولیه ایران با ۵ + ۱ اظهار کرد: بنده به نوبه خودم  از زحمات تیم مذاکره کننده ایرانی و همچنین رهنمودهای بسیار مهم مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات بعد از ۲۲ ماه تقریبا جمع بندی و تکلیف کشور و مردم مشخص شد، اظهار کرد: دولت هنوز متن دقیق و کامل مذاکرات را به نمایندگان نشان نداده و باید این متن در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

وی با تأکید بر اینکه هنوز توافق نهایی صورت نگرفته و باید منتظر باشیم، گفت: آمریکا و غرب از آنجایی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، احتمال دارد بر تعهدات خود پایبند نباشند و توافق نهایی صورت نگیرد.

کوچکی نژاد با تصریح بر اینکه نباید از این پیروزی مغرور شویم، خاطرنشان کرد: همانطور که در تاریخ جنگ تحمیلی زمان و امام خمینی(ره) تجربه داریم، هرگاه آن زمان در عملیاتی پیروز می شدیم و غرورمان می گرفت گاهی اوقات در ادامه مسیر با شکستی هم مواجه می شدیم.

نماینده مردم رشت در ادامه تصریح کرد: این دستاورد هسته ای به هیچ عنوان مختص به یک گروه یا جناح خاصی نیست بلکه همه طیف ها، مردم، مسئولین و مخصوصا مقام معظم رهبری بسیار اثرگذار بر این توافق بودند.

وی به مصاحبه های صورت گرفته در زمینه مذاکرات اشاره کرد و گفت: حرف های برخی آقایان نشان دهنده نوعی عقده گشایی سیاسی و سو استفاده حزبی است. برخی اوقات به حدی تیم مذاکره کننده قبلی را تخریب می کنند در حالی که انگار یادشان رفته اگر مقاومت و ایستادگی ملت و تیم قبلی هسته ای ایران نبود اکنون چیزی برای معامله و توافق نداشتیم.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه نباید جامعه را با مصاحبه و سخنرانی های غیر صحیح به سمت دو قطبی شدن ببریم، اذعان داشت: با این کارشان وحدت مردم از بین می رود و فضایی نا آرام و دو دستگی در کشور ایجاد می شود که این امر باعث خوشحالی فراوان دشمن می گردد.

نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه این را هیچگاه نباید فراموش کرد که آمریکا و متحدانش قابل اعتماد نیستند، افزود: آنان همواره در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز این کشور هستند.

وی در پایان بر لزوم هشیاری و دقت زیاد تیم مذاکره کننده ایرانی تأکید کرد و بیان نمود: امیدواریم این مذاکرات به سرانجامی نیک برسد و ضمن حفظ خطوط قرمز نظام کلیه تحریم ها یک جا یرداشته شده و منافع ملی ما نیز مد نظر قرار گیرد تا همیشه جامعه ای پویا و کشوری پیشرفته داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه